Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-22, 23:29
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
I det långa loppet så blir bortfallet betydligt större än så, med tanke på allt som händer i MoS.

När stora gäng med kaosblattar slåss i garaget, babbar rånar folk eller spöar småbarnsföräldrar, tror du då att majoriteten fortfarande väljer att ta dit sin familj på en shoppingtur? Jag skulle inte tro det.

Svenska folket är efterblivet långsamma på att lära sig den sanna innerbörden av mångkultur, men jag tror ändå att varenda svensk som hört talas om kaoset i MoS aldrig sätter sin fot där igen.
Så länge butiker vill vara där så får det vara lite bråkigt.
Citera
2018-06-05, 08:11
  #302
Avstängd
Har vi några namn, personnummer och/eller adresser till gärningsmännen eller deras familjemedlemmar?

Dem ska lemlästas, avrättas och sedan ska deras lik utvisas eftersom de är så smutsiga att deras lik ska klassas som föroreningar.

Deras familjemedlemmar ska utvisas! Deras släkter ska raderas från Europas karta.
Citera
2018-06-17, 23:19
  #303
Medlem
Hej
Jag såg ditt meddelande om misshandeln i mall of scandinavia den 30/3.
Det var mig dessa "ungdomar" misshandlade.
Jag har namn mm på 2 av personerna.
De håller på och Jag är mig och min son fortfarande och polisen har inte gjort klart förundersökningen ännu.
Jag har inte ens fått ersättning av försäkringsbolaget
Vet inte vad jag ska ta mig till
Tänder som måste lagas och så har jag åkt på PTS
Citera
2019-05-02, 18:42
  #304
Medlem
oshin.cantwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Har vi några namn, personnummer och/eller adresser till gärningsmännen eller deras familjemedlemmar?

https://minfil.com/67rccem2n9/Solna_..._Aktbil_18_pdf
Citera
2019-06-17, 13:12
  #305
Medlem
oshin.cantwells avatar
Dom: https://minfil.com/t106A8v7na/Solna_...2019-06-17_pdf
Citera
2022-03-27, 20:39
  #306
Medlem
Det är ändå lite synd om brottsoffret "pappan" som nu olyckligt blivit dömd till fängelse 9 år pga "synnerligen grov narkotikasmuggling". Sonen hängde med i samma krets men dömdes bara till 1 år och 6 månader. Kul ändå när far och son jobbar ihop. Ett vanligt hederligt kneg kanske hade varit bättre. Ytterst oklart om narkotikasmugglingen hänger ihop med denna händelse men helt otänkbart är det kanske inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback