Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-30, 18:41
  #1
Medlem
Hur vet man när man ska sluta vapa? Är det när gräset börjar bli guldbrunt?

Känns som man endast får effekt för de 3-5 första hitsen, men kanske är pga tolerans.
Citera
2018-03-30, 23:29
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Hur vet man när man ska sluta vapa? Är det när gräset börjar bli guldbrunt?

Känns som man endast får effekt för de 3-5 första hitsen, men kanske är pga tolerans.
Man slutar såklart när man själv vill men någonstans runt guldbrunt är ganska vanligt.
Citera
2018-03-30, 23:51
  #3
Medlem
Rufoss avatar
Med min Vapcap får jag ut ca 3 - 5 hits. Sen sparar jag det vapade gräset i en glasburk tills jag har ca 25 - 30 gram. Fint att baka kakor med. Jag blir riktigt stekt av mina vape-kakor.
Citera
2018-05-27, 20:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Med min Vapcap får jag ut ca 3 - 5 hits. Sen sparar jag det vapade gräset i en glasburk tills jag har ca 25 - 30 gram. Fint att baka kakor med. Jag blir riktigt stekt av mina vape-kakor.
Det låter fint ....själv tar jag en nypa vid behov och bara tuggar som det är eller fyller pipan med avb och kanske spetsar med lite färskt
Citera
2018-05-27, 20:29
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Det låter fint ....själv tar jag en nypa vid behov och bara tuggar som det är eller fyller pipan med avb och kanske spetsar med lite färskt
Skulle rekommendera nutella. Antingen göra nutella-bollar med avb eller bre på macka med abv.
Citera
2018-05-28, 07:20
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiLL38R0R
Skulle rekommendera nutella. Antingen göra nutella-bollar med avb eller bre på macka med abv.
Ja det låter ju onekligen godare än mitt alternativ...hur mycket avb har du ungefär i varje nutella-boll?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback