Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-10, 20:03
  #217
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Haha. Den moderna hjärntvättade svensken. De fina duktiga hjärntvättade vänsterextremisterna kallade inte negrerna neger men de dödade dem allihop istället, men sparade sina hundar. Jag tror negrerna föredrar bli kallade "neger" istället för att nån fejkgod hjärntvättad vänsterextremist har ihjäl dem.

Jag är inte någon etnisk svensk. Jag är faktiskt svart och jag föredrar VERKLIGEN inte att bli kallad för n. Du borde skämmas, om du har någon skam i kroppen vill säga.
Citera
2019-04-10, 20:14
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag är inte någon etnisk svensk. Jag är faktiskt svart och jag föredrar VERKLIGEN inte att bli kallad för n. Du borde skämmas, om du har någon skam i kroppen vill säga.

Jasså. Jag trodde negrer kunde vara svenskar för det har Sverigedemokraterna sagt men nu träffar jag på någon som säger sig vara neger som säger att det kan de inte alls. Men jag tror inte du är neger jag tror du är en vit svensk vänstermupp som är uppväxt i ett villaområde och önskar att du vore neger.
__________________
Senast redigerad av niobium 2019-04-10 kl. 20:16.
Citera
2019-04-10, 21:50
  #219
Medlem
Vad har deras handlande med det att göra att de var lesbiska? Finns det inte heteromän också som kan bete sig som svin?

Men förlåt mig. Jag glömde att denna tråd skulle handla om hur kassa homos och kvinnor är och då kan man ju tänka sig hur urusla lesbiska är.
__________________
Senast redigerad av Hiitsme 2019-04-10 kl. 21:55.
Citera
2019-04-10, 23:19
  #220
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Jasså. Jag trodde negrer kunde vara svenskar för det har Sverigedemokraterna sagt men nu träffar jag på någon som säger sig vara neger som säger att det kan de inte alls. Men jag tror inte du är neger jag tror du är en vit svensk vänstermupp som är uppväxt i ett villaområde och önskar att du vore neger.

Det märks att du bor i en håla. Vad får dig att tro att jag inte är svart? Ja, svarta hänger här på Flashback också. Är det en nyhet för dig?
Citera
2019-04-10, 23:37
  #221
Medlem
Ananasplantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Vad har deras handlande med det att göra att de var lesbiska? Finns det inte heteromän också som kan bete sig som svin?

Men förlåt mig. Jag glömde att denna tråd skulle handla om hur kassa homos och kvinnor är och då kan man ju tänka sig hur urusla lesbiska är.

Att de är lesbiska är ju bara en del av det hela. De adopterade inte mindre än 6 stycken afrikanska barn och det har dykt upp filmer på att de satt en klänning på en av pojkarna och fick honom att dansa framför kameran. De var vegetarianer och har även utsatt barnen för svält. Det har även kommit fram att de pratade mycket med barnen om hur rasister skulle komma och mörda dem och att de kanske behövde fly.

Allt detta målar upp en bild av ett par individer som har extremism som sin livsstil. Antagligen ville de ha någon slags extrem regnbågsfamilj med transsexuella pojkar, två mammor och vegetarianism. När omgivningen anmälde deras barnmisshandel och deras experimentfamilj riskerade splittras så valde de att mörda alla barnen och ta sina egna liv också.

Självklart finns det heteromän som gör lika hemska saker, men då sker det på andra sätt. Därför kan det vara relevant att påpeka om förövarna är två lesbiska kvinnor.
Citera
2019-04-11, 01:38
  #222
Medlem
Ananasplantas avatar
De var även "rescuers" alltså de tog hand om djur från "animal shelters" och en av deras sista googlingar var att hitta ett "no kill dog shelter" till deras hund. De brydde sig alltså mer om att hunden inte skulle bli avlivad än deras 6 adopterade barn. Många hävdar att de såg barnen som accessoarer för deras livsstil.
Citera
2019-04-11, 03:22
  #223
Avstängd
Fittarministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag är inte någon etnisk svensk. Jag är faktiskt svart och jag föredrar VERKLIGEN inte att bli kallad för n. Du borde skämmas, om du har någon skam i kroppen vill säga.

Ingen kallar dig för n. Vi kallar dig för NiggerDuca.

OnT: Kan det egentligen ha varit en medveten handling av ett par rasister undercover? Som bara låtsades vara lesbiska världsförbättrare men som helt enkelt ville rensa bort en kull negerbarn?
__________________
Senast redigerad av Fittarministern 2019-04-11 kl. 03:25.
Citera
2019-04-11, 04:28
  #224
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasplanta
De var även "rescuers" alltså de tog hand om djur från "animal shelters" och en av deras sista googlingar var att hitta ett "no kill dog shelter" till deras hund. De brydde sig alltså mer om att hunden inte skulle bli avlivad än deras 6 adopterade barn. Många hävdar att de såg barnen som accessoarer för deras livsstil.

Varför döda barnen men inte hunden? En fråga som aldrig får svar.

Dom trodde negerungarna skulle göra så att de fick uppmärksamhet själva och kunna sola sig i glansen av att vara "goda" men negerungarna var jobbiga och kostade mer än vad de smakade och dom fick ingen uppmärksamhet. Så dom började hata dom små negerbarnen och börja känna sig trötta på livet.

Känns som det är ego-människor som är fixerade vid sig själv och helt struntar i hur det går för andra. Dessa vänstermuppars fejkade "godhet" är bara ett sätt att få uppmärksamhet och framställa sig själv som fin och bra för man tror att andra ska beundra en för det.
__________________
Senast redigerad av niobium 2019-04-11 kl. 04:31.
Citera
2019-04-11, 12:24
  #225
Medlem
Ananasplantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Känns som det är ego-människor som är fixerade vid sig själv och helt struntar i hur det går för andra. Dessa vänstermuppars fejkade "godhet" är bara ett sätt att få uppmärksamhet och framställa sig själv som fin och bra för man tror att andra ska beundra en för det.

Jag tror du är inne på rätt spår. De hade även en stor närvaro på sociala medier (profilerna är nu nedtagna) där de visade upp all sin "godhet". De var naturvänner som åkte runt till olika naturreservat (ironiskt nog i en SUV), djurvänner som tog hand djur utan hem, och dessa 6 afrikanska barn sågs väl bara som ytterligare ett projekt i bygget av deras perfekta vänstertoleranta liv. Sedan måste de ha märkt att det är betydligt mer krävande att ta hand om barn än djur, och dessutom 6 stycken barn. Då valde de att mörda barnen och försökte få det att se ut som en olycka så att de inte skulle bli ihågkomna som förövare.

Antagligen var den enda anledningen hunden fick leva att den inte kan berätta hur de egentligen var. Hade de låtit ett av barnen leva så hade han eller hon för eller senare avslöjat att de svältes och misshandlades.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback