Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-15, 10:34
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Vems fel är det att afrikanska barn har blivit nya Gucci-väskan då? Att adoptera afrikanska barn för att signalera status går att likna vid människohandel.

Jo men det är som att diskutera slavhandel med en vänsterntomte, nämner du islamsk/arabisk slavhandel av afrikaner får de spelet- idag t om säljs afrikaner i mellanöstern för 400 dollar st, men ingen vill prata om det på vänsterkanten.

https://edition.cnn.com/2017/11/14/a...ons/index.html
Citera
2018-04-16, 02:06
  #206
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Jo men det är som att diskutera slavhandel med en vänsterntomte, nämner du islamsk/arabisk slavhandel av afrikaner får de spelet- idag t om säljs afrikaner i mellanöstern för 400 dollar st, men ingen vill prata om det på vänsterkanten.

https://edition.cnn.com/2017/11/14/a...ons/index.html

Ingen på vänstersidan törs prata om det, bara extremhögern som CNN eller?
Citera
2018-04-18, 00:30
  #207
Medlem
https://www.israelnationalnews.com/N...ws.aspx/244470

ny info:

"Jennifer Hart's blood alcohol level was 0.102, but California law forbids driving with an alcohol level over 0.08, California Patrol Captain Bruce Carpenter. He added that neither Hart nor her passengers were wearing seatbelts, Carpenter said.

In addition, toxicology tests showed that Jennifer's "wife," Sarah Hart, as well as at least two of their six adopted children, had a "significant amount" of diphenhydramine, a sedative found in Benadryl, in their systems at the time of the crash"

Planerat mord, ja.
Citera
2019-04-07, 14:38
  #208
Medlem
https://edition.cnn.com/2019/04/06/u...hes/index.html

As the car was in motion, Sarah was busy with the searches:
"How easily can I overdose on over the counter medications?"
"Can 500mg of Benadryl kill a 125lb woman?"
"How long does it take to die from hypothermia while drowning in a car?"

"Jennifer and Sarah cannot be questioned or stand trial for what happened on that California cliff. The inquest is closed, and their death certificates now list suicide while the children's list homicide.2

ny info, är nu bekräftat att de döda barnen med flit.
Citera
2019-04-07, 18:33
  #209
Medlem
Ducadreams avatar
Herregud vad sjukt. Jag gråter för dessa barn. De där jävla sinnessjuka hororna kan brinna i helvetet.
Citera
2019-04-08, 02:55
  #210
Medlem
develis avatar
murder-suicide

Flytta tråden? Justera rubrik?
Det är murder-suicide efter coroners inquest:
Citat:
A special coroner's jury in California ruled the deaths of two women and their six adopted children was a murder-suicide after hearing testimony that one of the women had searched death by drowning online and the other deliberately stepped on the gas, sending their SUV plunging off a cliff.
https://www.nbcnews.com/news/us-news...-finds-n991331
__________________
Senast redigerad av develi 2019-04-08 kl. 03:07.
Citera
2019-04-08, 14:21
  #211
Medlem
HighwayDelights avatar
Inget gällande mänskligheten förvånar längre, att folk beter sig inavlat och att de lever som att de saknar hjärna, säger allt..
Citera
2019-04-09, 00:18
  #212
Medlem
Å herrgeud vilka slynor...

According to authorities, one of Sarah Hart’s final searches was for a no-kill dog shelter.

ja, för hundarna måste leva efter självmordet - men inte barnen!

Uppenbart att dessa vänsterfittor adopterade barnen (som de torterade) för att vara bra vänstertomtar utåt och egentligen sket fullständigt i barnen.
Citera
2019-04-09, 10:02
  #213
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Å herrgeud vilka slynor...

According to authorities, one of Sarah Hart’s final searches was for a no-kill dog shelter.

ja, för hundarna måste leva efter självmordet - men inte barnen!

Uppenbart att dessa vänsterfittor adopterade barnen (som de torterade) för att vara bra vänstertomtar utåt och egentligen sket fullständigt i barnen.

Herregud. Hela den här historien är värre än den värsta alt-höger parodin på SJW vänstern. Verkligheten överträffar dikten. På riktigt.
Citera
2019-04-10, 02:22
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Herregud vad sjukt. Jag gråter för dessa barn. De där jävla sinnessjuka hororna kan brinna i helvetet.

De "jävla sinnessjuka hororna" är väl inte prostituerade i alla fall?

Jag undrar just varför de dödade de små negrerna istället för att bara döda sig själv. Utav egoism?

Det kan ju inte vara för att de hatar negrer för då hade de inte adopterat dem från första början.
Citera
2019-04-10, 10:04
  #215
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
De "jävla sinnessjuka hororna" är väl inte prostituerade i alla fall?

Jag undrar just varför de dödade de små negrerna istället för att bara döda sig själv. Utav egoism?

Det kan ju inte vara för att de hatar negrer för då hade de inte adopterat dem från första början.

Citera inte mig om du ska använda n ordet.
Citera
2019-04-10, 19:35
  #216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Citera inte mig om du ska använda n ordet.

Haha. Den moderna hjärntvättade svensken. De fina duktiga hjärntvättade vänsterextremisterna kallade inte negrerna neger men de dödade dem allihop istället, men sparade sina hundar. Jag tror negrerna föredrar bli kallade "neger" istället för att nån fejkgod hjärntvättad vänsterextremist har ihjäl dem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback