Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-30, 15:45
  #1
Medlem
alla omkom.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ving-kids.html

dagar innan attentatet hade en av pojkarna gått till grannar och bett om mat och sagt att de svälter i hemmet.

http://i.dailymail.co.uk/i/newpix/20...2331309692.jpg

bild på familjen.

antar att man inte får diskutera om psykisk ohälsa när det berör kvinnor, och speciellt lesbiska- adoptera på!

paret fann även vita män och rasism ytterst problematiskt och feminism det viktigaste att förespråka i trumps amerika- enligt deras facebook som är nere nu.
__________________
Senast redigerad av quezen 2018-03-30 kl. 15:52.
Citera
2018-03-30, 16:03
  #2
Medlem
Flickfotografs avatar
Detta är vad kognitiv dissonans och dygdsignallering kan sluta med om man bara låter idioterna hållas.
Jag hoppas att våra feminister bara nöjer sig med att skaffa barn med svarta män för att signallera att de minsann tar sitt ansvar för det internaliserade förtrycket.
Citera
2018-03-30, 16:03
  #3
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Skall man leta efter en skyldig vit man så röstar jag på Ridley Scott, det var han som både producerade och regisserade Thelma & Louise och därigenom skapade en tvingande struktur som gör att kvinnor kör utför stup.
Redan suffragetterna hoppade framför häst och vagn på sin tid och dog.
Citera
2018-03-30, 16:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Redan suffragetterna hoppade framför häst och vagn på sin tid och dog.

Om du tänker på Emily Davison så var det ingen vagn inblandad, är ju mest fransoser och svenskar som sysslar med travsport.
Citera
2018-03-30, 16:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Detta är vad kognitiv dissonans och dygdsignallering kan sluta med om man bara låter idioterna hållas.
Jag hoppas att våra feminister bara nöjer sig med att skaffa barn med svarta män för att signallera att de minsann tar sitt ansvar för det internaliserade förtrycket.
men det var hela min poäng: de handplockade enbart afrikanska adoptivbarn för att visa vilka bra "vänstermänniskor" de var. och det är tecken på psykisk sjukdom redan där.
Citera
2018-03-30, 16:17
  #6
Medlem
4yoonlys avatar
Helt sjuk historia (skummade lite snabbt dock)... Men som jag förstår det var det 3 av 6 barn med i bilen dom körde ut över klippan och de 3 andra barnen inte är hittade ännu? (alltifrån begravda i trädgården till flytt?).

Kom verkligheten i kapp på något sätt, utåt sett så var dom feminista hjältar och verkligen var egentligen någon helt annat...
Citera
2018-03-30, 16:35
  #7
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Om du tänker på Emily Davison så var det ingen vagn inblandad, är ju mest fransoser och svenskar som sysslar med travsport.
Du har rätt, det var på ett galoppderby och kungens häst, tror jag.
En häst i alla fall. Jag anser att hon hade tur.
https://www.theguardian.com/world/vi...gs-horse-video
Citera
2018-03-30, 16:37
  #8
Medlem
trickydicks avatar
Har alla journalister påsklov? Ingen svensk media har rapporterat om det här.

Borde ligga under olyckor och katastrofer.
Citera
2018-03-30, 16:41
  #9
Medlem
O.Staafs avatar
När kommer förbjudet av bilar, då de kan användas som dödsvapen?
Citera
2018-03-30, 16:55
  #10
Medlem
Gabriel2017s avatar
Vilken ondska att döda sina ”egna” svarta barn. På bilden i artikeln ser mammorna ut som vilka vita PK kvinnor som helst. Synd om barnen. Att feministerna kör mot stupet och dödar sig själva är en sak, men att döda oskyldiga barn, ren ondska.
I Sverige har Vi feministen Löfven vid ratten, inte bra, inte bra! Se upp!
Citera
2018-03-30, 17:20
  #11
Medlem
Sir Dwains avatar
Tråkig historia förstås men vad har den med något att göra? Finns det verkligen de som tycker att det här var motiverat av feminism?
Citera
2018-03-30, 17:34
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Tråkig historia förstås men vad har den med något att göra? Finns det verkligen de som tycker att det här var motiverat av feminism?

Jag tyckte faktiskt lite som du men efter att ha läst en del tidningsartiklar så tror jag faktiskt att det landat där. Här är min hypotes: Tjejerna var idealister och var noga med att släpa med sina barn på diverse demonstrationer, bla. BLM där en av barnen gråtande kramar en polis för att han vill inte bli skjuten när han en stor svart man, för polisen skjuter såna. Är detta en världsbild man skall mata i barn? Jag tror att det hela var slutet på nån slags feministisk paranoia som hamnat i en ond spiral, det var helt enkelt bäst för barnen att döda dem än låta dem växa upp i rasistiska Trumps rasistiska USA. Folie à deux som var väldigt feministiskt färgad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback