Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-30, 15:36
  #1
Avstängd
Det känns som att jag kommer bli som alla andra som börja dricka. Icke drivna puckon som vill få andra att börja dricka för att de själva börja med det och vill få andra in i fällan. Så kan någon komma med något argument för drickandet. Jag kan förstå att det är jättebra att muslimer börja dricka! Detta tycker jag är super bra. Asså det är så bra att de förintar deras egna kultur och blir alkisar. "Jag är muslim" knappast Omar och Sadaq ni är inte muslimer. Det är det enda bra jag kan tänka på. Men jag följer Putin och dricker inte.
Citera
2018-03-30, 15:39
  #2
Medlem
Alkohol kan vara gott. Är du nyfiken på det så prova. Har du inget som helst intresse för att bli berusad eller för att prova andra smaker än de som redan finns i alkoholfria alternativ så har du ingen anledning att dricka, nej.
Citera
2018-03-30, 15:47
  #3
Medlem
Grejen är att muslimer dricker och röker men fortfarande anser sig vara troende och ”bra.”

Jag tycker inte du ska dricka om du inte vill det. Ta en bärs till maten (som jag) och njut av det istället. Man behöver inte halsa skiten för att på så sätt ”konsumera.”

Lev väl!
Citera
2018-03-30, 16:11
  #4
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterXOptic
Det känns som att jag kommer bli som alla andra som börja dricka. Icke drivna puckon som vill få andra att börja dricka för att de själva börja med det och vill få andra in i fällan. Så kan någon komma med något argument för drickandet.
Jag blir bättre på att delta i sociala sammanhang, pratar mer etc etc. Kvinnor som dricker alkohol blir lätta att få i sängen. De senaste tio åren så har jag säkert knullat runt 40-50 luder varav nästan alla resulterade från krogen i berusat tillstånd.
Citera
2018-03-30, 16:13
  #5
Medlem
D_V_Ss avatar
Om du redan nu har ett fungerande liv så tycker jag absolut inte att du ska börja dricka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback