Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 13:08
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Wow söt 19 åring Deep halsning o (spermasväljning?). Men inga analskjut ingick oavsett pris?
Antar att det är utseende som gör att du vill betala även om gratis knull ej är lika vackra ?

Alltså gratisknull tar investering på ett annat sätt. Hur många raggningsförsök måste du inte få till innan samma sak händer?
Citera
2018-04-19, 18:20
  #146
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
Alltså gratisknull tar investering på ett annat sätt. Hur många raggningsförsök måste du inte få till innan samma sak händer?
Vadå, typ att man bjuder på midag o dyl utan att man får nått ? Iaf så har ett genomsnittligt online dejt blivit väldigt mycket mer selektiv dom senaste åren(o då går jag ej utanför min nivå) .
Citera
2018-04-19, 22:51
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Vadå, typ att man bjuder på midag o dyl utan att man får nått ? Iaf så har ett genomsnittligt online dejt blivit väldigt mycket mer selektiv dom senaste åren(o då går jag ej utanför min nivå) .

Ja, att få till en chill avsugning "bara sådär" händer inte utan pengar inblandat, eller att man först raggat, och sen dejtat ett antal ggr.
Citera
2018-04-20, 12:41
  #148
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Vadå "aldrig mer ha sex"? Hur kan man veta det i förväg?
Citera
2018-04-20, 19:14
  #149
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vadå "aldrig mer ha sex"? Hur kan man veta det i förväg?

Nä det kan man inte veta säkert men ba teoretiskt liksom. Som det är nu, är det ba att konstatera att det går trögare än vad man kan förvänta sig online jämfört med typ ett decennium sen(även lite trögare ba dom två senaste åren också). En lågkonjunktur har svept in o kanske är den permanent?
__________________
Senast redigerad av A-party-with-marty 2018-04-20 kl. 19:18.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback