Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-30, 13:52
  #1
Medlem
Rakiis avatar
Tjena allihopa!

Till min stora förtjusning såg jag igår att skotska, numera i Sverige kultförklarade rockbandet Glasvegas kommer till Sverige och Stockholm för ett 10-årsjubileum i juni på Mosebackes Terass. Jag var inte sen med att skaffa biljett och nu är det bara att vänta in sommaren och varmare tider.

Någon här som skall dit och kolla eller går i planer på att göra det?

Biljetter finns att köpa på Södra Teaterns hemsida: http://sodrateatern.com/glasvegas-mosebacketerrassen/
Citera
2018-04-23, 12:26
  #2
Medlem
Marquesos avatar
Var rädd att det skulle vara slutsålt redan. Deras debutalbum är ett av mina favoritalbum någonsin, så det vore idiotiskt att skippa det här. Grämer mig över att jag missade deras julkonsert här senast. Showen på Berns för några år sedan tyckte jag var tämligen lam, men det här blir ju en annan typ av konsert. Inte alltför dyrt heller som tur är.
Citera
2018-04-24, 20:07
  #3
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Var rädd att det skulle vara slutsålt redan. Deras debutalbum är ett av mina favoritalbum någonsin, så det vore idiotiskt att skippa det här. Grämer mig över att jag missade deras julkonsert här senast. Showen på Berns för några år sedan tyckte jag var tämligen lam, men det här blir ju en annan typ av konsert. Inte alltför dyrt heller som tur är.

Håller med dig angående debuten, bland det bästa som gjorts och uppföljaren håller nästan lika hög klass i min bok!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback