Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-30, 00:43
  #1
Medlem
Hej.

Min kusin har ett Xbox one och har min Mail på sitt konto (han hade ingen Mail när han fick det).

Jag köpte ett Xbox one igår. Glömmder detta med mailen, och skriver in min. Så då loggades jag in på hans profil. Skapade en ny i min flickväns Mail.

Min bror kommer inte in på sitt Xbox nu. Står bara ”something went wrong” och han kommer inte vidare.

Jag kontaktar dom och lyckas få bort min Mail från mitt Xbox och endast min flickväns är kvar (så det ska vara).

Men han har samma problem. Står fortfarande samma sak...

Kan inte kontakta dom nu heller, inte ens på engelska då det leder tillbaka till svenska chatten..
Idiotiskt.

Hjälp någon kunnig?
Citera
2018-03-30, 04:18
  #2
Medlem
Din kusin har en xbox one med din mail.

Du har en xbox one med din flickväns mail.

Din bror har en xbox one, med sin mail?

Varför har din bror fått problem med sitt xbox one?
Citera
2018-03-30, 05:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Din kusin har en xbox one med din mail.

Du har en xbox one med din flickväns mail.

Din bror har en xbox one, med sin mail?

Varför har din bror fått problem med sitt xbox one?

Jag som är borta pga sömn Hahah...

Ska vara kusin, inte bror.
Citera
2018-04-02, 16:37
  #4
Medlem
elephantstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhYeahWakeUpYeah
Hej.

Min kusin har ett Xbox one och har min Mail på sitt konto (han hade ingen Mail när han fick det).

Jag köpte ett Xbox one igår. Glömmder detta med mailen, och skriver in min. Så då loggades jag in på hans profil. Skapade en ny i min flickväns Mail.

Min bror kommer inte in på sitt Xbox nu. Står bara ”something went wrong” och han kommer inte vidare.

Jag kontaktar dom och lyckas få bort min Mail från mitt Xbox och endast min flickväns är kvar (så det ska vara).

Men han har samma problem. Står fortfarande samma sak...

Kan inte kontakta dom nu heller, inte ens på engelska då det leder tillbaka till svenska chatten..
Idiotiskt.

Hjälp någon kunnig?

I de allra flesta fall när det buggar och krånglar räcker det med att hålla inne strömknappen på enheten i drygt en minut eller att dra ut strömsladden för att sätta in den 30 sekunder efteråt.
Citera
2018-04-08, 19:32
  #5
Medlem
Hur gammal är TS?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback