Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-29, 23:16
  #1
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Jag satt och kollade igenom hela säsong 1 de senaste 24 timmarna utan några förväntningar då jag slösurfade på Netflix.

En brasiliansk serie som berör korruptionsskandalen kring Petrobras.

Helt fenomenal serie och är i paritet med Breaking Bad, Mr Robot, Billions och andra enligt mig.

Någon som sett den förutom mig ?
Citera
2018-03-30, 11:07
  #2
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Jag satt och kollade igenom hela säsong 1 de senaste 24 timmarna utan några förväntningar då jag slösurfade på Netflix.

En brasiliansk serie som berör korruptionsskandalen kring Petrobras.

Helt fenomenal serie och är i paritet med Breaking Bad, Mr Robot, Billions och andra enligt mig.

Någon som sett den förutom mig ?

Jag brukar också slösurfa och försöka hitta någon bra serie som man kan se, jag såg serien, men orkade inte börja titta på den. Men nu när du säger den är bra, ska jag kolla på den, och jag återkommer sen, med hur jag tycker den är, tack för tipset
Citera
2018-03-30, 11:12
  #3
Medlem
Pfaltzs avatar
9,2 på IMDB. Verkar värt att ge den en chans. Tack för tipset.

Fråga: är det "slut" efter de åtta avsnitten, eller har man en cliffhanger för en eventuell ny säsong?
Citera
2018-03-30, 11:19
  #4
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
9,2 på IMDB. Verkar värt att ge den en chans. Tack för tipset.

Fråga: är det "slut" efter de åtta avsnitten, eller har man en cliffhanger för en eventuell ny säsong?

Jag tror det lär komma en ny säsong, grymt bra serie.
Väntar med spänning på nästa!
Citera
2018-04-04, 10:14
  #5
Medlem
Skulle precis avsluta mitt Netflix-konto på grund av brist på intressant innehåll när jag såg denna och blev nyfiken. Låter lovande! Ska undersöka så småningom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback