Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-04-17, 19:22
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Rent spontant så känns ditt inlägg som ett skrattretande dåligt exempel på översättning via Google.....
Å andra sidan gav du min dag en start med ett skratt.
Och du är off topic , jag tycker det är drygt . skriv något om ämnet . jag tycker för övrigt att det verkar som Aurora17 hakat upp sig , pågår än tydligen eller är det ett annat land som kör kring flyger i Stockholmsområdet . jag brukar inte se militärfordon men nu har det synts till .Är det Aurora 18 ?
Citera
2018-04-18, 19:10
  #110
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Och du är off topic , jag tycker det är drygt . skriv något om ämnet . jag tycker för övrigt att det verkar som Aurora17 hakat upp sig , pågår än tydligen eller är det ett annat land som kör kring flyger i Stockholmsområdet . jag brukar inte se militärfordon men nu har det synts till .Är det Aurora 18 ?
Du tycker mer än du begriper. Det var ett gäng svenska stridsplan över sthlm igår.
Citera
2018-04-18, 23:52
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Du tycker mer än du begriper. Det var ett gäng svenska stridsplan över sthlm igår.
Alltid en väldigt nedlåtande överlägsen ton ni har . har inte funderat på att sluta med den attityden till mig .
Citera
2018-04-19, 00:40
  #112
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Jag tycker inte att Nato ska öva i Sverige utan i Norge .
alltså de som tillhör NATO som vi inte gör .de finna onödigt irritation över såna inbjudna som USA Nato samma att ha de FRÅN usa som är med i Nato finns ju fler som inte är det och vi , tycker jag inte är särskilt god attityd mot Vår närmaste stora makt . de är som bekant inte NATO finns fler som inte är Nato vi borde motarbeta den Upprustning eller att USA behåller baser alltså i tyskland .inte deras Europa .
ja det va lite off topic
Jag ler lite iom vi nu blir säkert sedda för samarbeta med Ryssland det är det komiska i det . som ni ser . CIA får väl spel på det .hoppas det kommer nog sura komments om det så småningom . att vi i smyg har Ryssland mot den ubåten usa brukar åka med i vår vik ja eller om det inte är britterna som det kan jag tänka mig att britterna gjort . kränkt tyst våra kuster .
verkar ju som de är på krigsstigen . fy jag vill inte ha det ett slagfält som syrien i Sverige , risken finns tänk de förstör våra forskningsinstitut och sånt britterna . vem vill ha sitt land förstört .

God attityd mot närmaste stormakt? Är det UK eller Frankrike du tänker på?
Citera
2018-04-19, 07:41
  #113
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Alltid en väldigt nedlåtande överlägsen ton ni har . har inte funderat på att sluta med den attityden till mig .
Nä. Har du funderat på att sluta skriva dumma saker?
Citera
2018-04-19, 17:42
  #114
Medlem
I denna tråd är första gången någonsin känt att någon form av annan makt är inne och trollar på forumet. Är det ingen mer som känt det mönstret??
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback