Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-30, 19:29
  #37
Medlem
diseuses avatar
Officiell trailer för fjärde säsongen:

https://youtu.be/_4lf2LKZwoY
Citera
2023-04-17, 08:06
  #38
Medlem
diseuses avatar
Fjärde säsongens första avsnitt ute nu!
Citera
2023-04-17, 12:19
  #39
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Fjärde säsongens första avsnitt ute nu!
2 avsnitt, och dom var helt ok.
Citera
2023-04-18, 16:21
  #40
Medlem
VoktorDodkas avatar
Sista säsongen börjar med seriens hittills två svagaste avsnitt, man får se det positiva att det bara kan bli bättre.
Citera
2023-04-24, 19:46
  #41
Medlem
VoktorDodkas avatar
Såja, i senaste avsnittet var Barry tillbaka i sitt rätta jag, nu kan det bara bli bättre.
Citera
2023-05-08, 18:07
  #42
Medlem
VoktorDodkas avatar
Nytt rekord i slött utfyllnadsavsnitt. Den här säsongen har varit ett sömnpiller.
Citera
2023-05-09, 22:59
  #43
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Nytt rekord i slött utfyllnadsavsnitt. Den här säsongen har varit ett sömnpiller.

Otroligt uselt hittills.
Citera
2023-05-23, 09:37
  #44
Medlem
VoktorDodkas avatar
Så genomusel sista säsong, varför kunde dom inte ha låtit bli? Det är rätt uppenbart vad som kommer hända i sista avsnittet, Barry kommer att döda Noho Hank och Fuches samt deras arméer. Men med tanke på hur uselt det hittills varit så kommer det nog bli kattskit av det också.
Citera
2023-05-24, 02:09
  #45
Medlem
sebastian_s avatar
Jag är inne på tredje säsongen och visst håller det hbo klass. Men det är långt ifrån något mästerverk. En ganska skön serie med blandning av komedi, drama och lite spänning. Tyvärr blir den sämre och sämre, om än inte i någon snabb takt. Jag gillar inte överhuvudtaget att Hank var bög,, jag trodde bara att han var en lustig excentrisk person. Polisutredningarna är inte alls intressanta eller roliga efter säsong 1. Jag ger serien en 8a och hoppas att det komma fler serier med den här typen av avslappnad mix som Barry bjuder på
Citera
2023-05-24, 14:46
  #46
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jag är inne på tredje säsongen och visst håller det hbo klass. Men det är långt ifrån något mästerverk. En ganska skön serie med blandning av komedi, drama och lite spänning. Tyvärr blir den sämre och sämre, om än inte i någon snabb takt. Jag gillar inte överhuvudtaget att Hank var bög,, jag trodde bara att han var en lustig excentrisk person. Polisutredningarna är inte alls intressanta eller roliga efter säsong 1. Jag ger serien en 8a och hoppas att det komma fler serier med den här typen av avslappnad mix som Barry bjuder på
Jag tycker nästan att Noho Hank är bäst i serien. Skådisen har jag sett spela äkta hårdgangster i nån actionfilm. Men i Barry så skevar han ju ur helt underbart.
Citera
2023-05-29, 12:30
  #47
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Så genomusel sista säsong, varför kunde dom inte ha låtit bli? Det är rätt uppenbart vad som kommer hända i sista avsnittet, Barry kommer att döda Noho Hank och Fuches samt deras arméer. Men med tanke på hur uselt det hittills varit så kommer det nog bli kattskit av det också.
Jag hade helt rätt.

Skönt att det är över.
Citera
2023-05-29, 20:27
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag hade helt rätt.

Skönt att det är över.

Hur hade du helt rätt?

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback