Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-29, 13:31
  #1
Medlem
fibbe123s avatar
Hej jag rökte en jolle nyss jag håller på att snea. Jag skulle göra mackor nyss jag visste inte ifall det var kylskåpet eller frysen jag öppnade. när jag skriver de här så är det super konstigt.. Nästan som att jag hallucinerar.

Har jag bara blivit tok bäng? Det är hash jag rökte. HJälp mig det är fett konstigt
Citera
2018-03-29, 13:33
  #2
Medlem
Muppers avatar
Slappna av, ingen har någonsin dött av braj, ät dina mackor och glöm inte stänga kyl å frys
Citera
2018-03-29, 13:40
  #3
Medlem
fibbe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupper
Slappna av, ingen har någonsin dött av braj, ät dina mackor och glöm inte stänga kyl å frys


Det är som att varje steg i lägenhet är som ett spel eller som en nivå. När jag har gått till köket så är jag på level 2 förstår du? o sen är de en geting i mitt rum som surrar wtf
Citera
2018-03-29, 13:48
  #4
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fibbe123
Det är som att varje steg i lägenhet är som ett spel eller som en nivå. När jag har gått till köket så är jag på level 2 förstår du? o sen är de en geting i mitt rum som surrar wtf

Det som surrar är nog en av polisen nya "mini-drönare" som de använder för att spionera på snurriga knarkare!
FORT hämta en tidning och smäll ner den och ta ur batteriet och förstör minneskortet!!!

Är du säker på att det vad CANNABIS du rökte och inte något syntetiskt skit som de besprutat på industrihampa?
Citera
2018-03-29, 13:49
  #5
Medlem
fibbe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-Gjuten
Det som surrar är nog en av polisen nya "mini-drönare" som de använder för att spionera på snurriga knarkare!
FORT hämta en tidning och smäll ner den och ta ur batteriet och förstör minneskortet!!!

Är du säker på att det vad CANNABIS du rökte och inte något syntetiskt skit som de besprutat på industrihampa?

nej då det är hash som jag rökt innan utan denna effekt. NU har jag fått lock i öronen ocksååå
Citera
2018-03-29, 13:49
  #6
Medlem
CommonSenses avatar
Du är bara väck =) käka mackorna och nått gott att dricka till så kommer du må betydligt bättre.

Själv ska jag tända upp en amnezia nu
Citera
2018-03-29, 13:51
  #7
Medlem
Oroa dig inte, du är bara redigt stukad Dra på lite go musik alternativt någon film och softa bara. Drick även mycket vatten, brukar göra ruset behagligare.
Citera
2018-03-29, 13:51
  #8
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fibbe123
nej då det är hash som jag rökt innan utan denna effekt. NU har jag fått lock i öronen ocksååå

Aha okej!

Men käka upp dina mackor, drick något och lägg dig o lyssna på lite musik så du kan "drömma" dig bort och släppa de nojjiga tankarna!
Citera
2018-03-29, 14:14
  #9
Medlem
jamesdeans avatar
Om 1-2 timmar kommer det ha gått över. Lägg dig och ta en tupplur om det blir för jobbigt.
Citera
2018-03-29, 14:33
  #10
Medlem
penisavunds avatar
Se till att få i dig socker och vätska så ska du se att det lugnar ner sig snart.
Citera
2018-03-29, 16:23
  #11
Medlem
Du har rökt för mycket, inget att oroa sig för. Det mest intensiva lägger sig efter 30 minuter så de bara att hålla ut. Få i dig socker också, det kan hjälpa!
Citera
2018-03-29, 17:09
  #12
Medlem
fibbe123s avatar
Fyfan va obehagligt men coolt det var. Nu mår man kan man lätt säga
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback