Citat:
Ursprungligen postat av
iwanttobefree
han säger det är ot. för det handlar om yt funktioner. och han tycker det framgår tydligt nog. han tycker mitt inlägg hör hemma i flat earth tråden bland konspirationer.
jag ser dock att jag ställde en yt fråga.
jag kan inte copy/paste tyvär. men det kvitar väll vad han sa då du har problemet framför ögonen. jag kan se att det va ot och att man vill diskutera funktioner, men att det är tydligt nog håller jag inte med om. och som sagt, nya inlägg frågade mig något med en rubrik, och jag svarade korrekt.
kanske ni kan fråga moderatirn om ni vill se pm diskutionen.
Hur kan det vara så svårt att förstå att det inte är en fråga gällande Youtube?! Ditt resonemang är helt uppåt väggarna. Det är som att jag skulle posta en video med en trailer för ett tv-spel och fråga "Är det någon som har spelat det här tv-spelet?"
Vadå, det är ju en Youtube-video så frågan platsar i den tråden?
Antingen är du korkad eller så spelar du korkad..
Här har ni vår pm-konversation.
Citat:
Ursprungligen postat av janwindahl
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot
0.03. Trams och off-topic.
Ämne:
*** Den enda tråden om kortare YouTube-frågor ***
Citat:
har ni kollat eric dubays youtube kanal?
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen:
Länk
hur va det ot trams?
Det är OT för att det har ingenting med trådämnet att göra.
/Mod
jävla taskigt att varna för det, jag ställde en ärlig fråga, det va ju inte direkt som jag ville störa eller förstöra för någon.
Tråden handlar om Youtubes funktioner så ditt inlägg är OT = varning.
Ditt inlägg hade möjligtvis platsat i
(FB) Flat Earth--Jorden är platt då det verkar handla om den teorin/konspirationen.
/Mod
ne min fråga va har ni kollat en viss yt kanal, och rubriken lyder "kortare yt frågor". detta vill jag överklaga. ok om du vill ta bort mitt inlägg men att varna är att ta i. en kortare yt fråga är exakt vad jag har skrivit.
Vad är det du inte förstår? Tråden handlar INTE om videoklipp på Youtube utan om sajtens funktioner!
Det är fritt fram för dig att överklaga:
(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
/Mod
hur lyder rubriken? hur va min fråga? du kan altså inte se att jag ställde en ärlig fråga? om tråden handlar bara om yt funktioner får ni väll förtydliva det i rubriken eller ts.
Jag anser att det är tillräckligt tydligt. Hade du läst lite andra inlägg i tråden så bör det ha framkommit vad trådens ämne är.
Nu är detta färdigdiskuterat från min sida och vill du ta det vidare så har du fått länken angående hur du gör det.
/Mod
Citat:
Ursprungligen postat av
iwanttobefree
varning leder till bestraffning. och är inget man vill sammla i onödan, eller hur.
7 varningar och en avstängning på 4,5 månad.. Det verkar som att du är en samlare.
Citat:
Ursprungligen postat av
iwanttobefree
lärt mig att jag inte kan svara på en rubrik utan att få skit, ja.
Ta av dig offerkoftan, snälla.