Citat:
Ursprungligen postat av
B0mb8
Haha vilka dryga jävlar ni är som svarar i tråden. Spyr på dömande folk med bror duktig-komplex. Hjälp snubben istället. Ingen av er vet hur han dragit på sig skulden. Trött på folk som bryr sig för mycket. Dra på er skulder själva, skit i ansvar. Ta inte livet på så stort allvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
DJ-Emerald
Anpassa er efter kostymen. Ni har en skuld på en halv miljon! Slut med Cmore och Viaplay. Skaffa billigare internet. Cykla till affären i stället för att ta bilen. Familje-bio får ni ha hemma. Det blir inget nytt playstation i julklapp till ungarna. Pizza-middagarna är bara att glömma. Nedgradera till billigare telefoner. Ta lite ansvar för i helvete!
Citat:
Ursprungligen postat av
B0mb8
Haha vilka dryga jävlar ni är som svarar i tråden. Spyr på dömande folk med bror duktig-komplex. Hjälp snubben istället. Ingen av er vet hur han dragit på sig skulden. Trött på folk som bryr sig för mycket. Dra på er skulder själva, skit i ansvar. Ta inte livet på så stort allvar.
Första kloka inlägget i hela tråden. Får hoppas att en del av ovanstående också blir skönstaxerade etc som jag blivit och hamnat i samma sits. Delar av mim rejäla skuld på drygt 2.600.000 går ut (ca 600k av dem är 5 år gamla) den 18 December. Ska hålla samtliga här uppdaterade så ni kan få ett korrekt svar vad som verkligen händer och inte en massa tips på nedskärningar i vardagen, och annan meningslös information. Ni behöver inte fråga och kommentera min skuld. Jag har koll på varför jag fått den, hur jag ska agera om den inte avskrivs etc, så det löser jag.