Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-07, 14:09
  #829
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag delade bara med mig mina åsikter och så kommer du och kallar mig vänsterslyna. Du kommer aldrig tysta ner mig.

Falska anklagelser. Bättre du står för att det är du som vill tysta. Du gillar ju böter på människor som inte bara tänker fritt och riktigt utan som yttrar sig också.
Citera
2018-06-07, 18:23
  #830
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Falska anklagelser. Bättre du står för att det är du som vill tysta. Du gillar ju böter på människor som inte bara tänker fritt och riktigt utan som yttrar sig också.

Du låter inte mig vara va? 🤔
Citera
2018-06-07, 18:24
  #831
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Du låter inte mig vara va? 🤔

Det var då en massa falska anklagelser. Jag vill tysta dig. Jag låter dig inte vara. Vad mer kommer du att hitta på?
Citera
2018-06-08, 12:44
  #832
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Är ktHs motto: "Tänka rätt är stort men tänka politiskt korrekt större"?
Citera
2018-06-09, 09:45
  #833
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Är ktHs motto: "Tänka rätt är stort men tänka politiskt korrekt större"?

Det ser ut såhär på alla universitet i Sverige.
Handelshögskolan i Stockholm är även den infiltrerad av marxister i och med Lars Strannegård, och detta skall vara den sista bastiljonen av kapitalismen i Sverige.

Varit där på visiter bland annat, kukar som hänger som tavlor, konstiga skägg i rullande videos.

Weird stämning med en massa genus-indoktrinering, och skit enligt studenter som går där.

Du kan tacka den svenska befolkningen som faktiskt vill ha sånt här, betala 5 kronor per dag till kommunistiska SVT och sen whina om hög invandring.

Fårskallar till sossar.
Citera
2018-11-08, 21:32
  #834
Medlem
peteladbrokes avatar
hur gick det? blev kth fällda?

/snöflingan
Citera
2019-06-24, 11:28
  #835
Medlem
Hur gick det för Felix? Pluggar han kvar? Hur gick det för KTH?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback