Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-28, 04:08
  #1
Medlem
Hej igen kara flashback-vanner. Det var ett tag sedan. Jag har haft det lite knepigt pa senare tid, nagot som nu ar over.

Jag lever nu mitt liv nere i Sihanouk Ville [Kambodja], det ar trots allt min hemstad har nere i SydostAsien. I sommar har jag levt 4 ar i Kambodja. Jag kanner mig mer Khmér an Svensk vid detta laget vad galler kultur och varderingar.

For nagra kvallar sedan sa satt jag tillsammans med nagra vanner pa en uteservering i turistomradet dar manga frilansare stryker omkring. Fick syn pa en attraktiv tjej i 25 - 30 ars-aldern som gick fram till en matvagn pa gatan. Reste mig upp, gick fram och sa hej, laget.?
Joda, det ar okej. Bra. Har du lust att joina mig och mina kompisar vid bordet.? En ol.?
ehmm.. betalar du da.? Sjalvklart.!

Pa den vagen blev det, snackade lite over ett par pilsner. Senare gick vi och fragade efter Guest House rum for natten, hittade ett for US$ 15 och checkade in, jag har inget eget rum for tillfallet.
Meckade en feting och rokte ganja tillsammans, sag pa varandra, och insag att vi faktiskt motts en gang tidigare. Ja, jag ar val uppe nagonstans omkring 100+ vad galler damer i SydostAsien.
Efter 4 ar i motsatsen till Sverige vad galler utbudet pa damer sa holl jag med henne om att vi inte maste ha sex forsta natten, hon var sa trott dessutom.

Dagen dar pa spenderades i vanlig ordning med att mecka ganja, dricka kaffe, nagra ol och 2 mal mat ute med polarna och tjejen.
Andra natten lat hon mig dock inte halv-sova med sta-kuk.. det var ratt bra faktiskt, inte minst med tanke pa hennes tuffa bakgrund som jag inte kommer att ga in narmare pa.
Nu efter nagra dagar sa star jag for rummet, maten, och i snitt US$3 - 4 i fickpengar per 24h.
Det kanns som en ratt bra start med en lite annorlunda, men intressant och attraktiv dam.

Uppfoljningen far vi vanta pa..

Mvh Diskofitta-Jagaren. Numera, Babu.
__________________
Senast redigerad av DiscopussyHunter 2018-03-28 kl. 04:18.
Citera
2018-03-28, 04:51
  #2
Medlem
Sa du har traffat en kvinna som du atit mat och rokt pa tillsammans med. What's the deal? Tror det kan handa i sverige ocksa.
Citera
2018-03-28, 05:38
  #3
Medlem
Såg topic och tänkte vilken intressant historia.. sedan visade det sig att du bara har rökt fet med en hora händer dagligen i Sverige gubben inget man måste betala 3-4$ för heller... pinsamt.
Citera
2018-03-28, 06:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Sa du har traffat en kvinna som du atit mat och rokt pa tillsammans med. What's the deal? Tror det kan handa i sverige ocksa.

Hallå, du lär väl läsa ordentligt vad han skriver.

"Andra natten lat hon mig dock inte halv-sova med sta-kuk.. det var ratt bra faktiskt,"
Citera
2018-03-28, 06:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Såg topic och tänkte vilken intressant historia.. sedan visade det sig att du bara har rökt fet med en hora händer dagligen i Sverige gubben inget man måste betala 3-4$ för heller... pinsamt.

Hallå, du lär väl läsa ordentligt vad han skriver.

"Andra natten lat hon mig dock inte halv-sova med sta-kuk.. det var ratt bra faktiskt,"
Citera
2018-04-01, 05:28
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Sa du har traffat en kvinna som du atit mat och rokt pa tillsammans med. What's the deal? Tror det kan handa i sverige ocksa.
The deal is that I have been living in Cambodia since 2014, och jag kan saga som sa mycket att under dessa 4 ar i Juli i, aven jamfort med Thailand, Kambodjas konservativa kultur och samhalle dar du i princip bara har 3 "sorters" kvinnor.
1. Oskulder
2. Gifta kvinnor [i regel hemmafruar aven om dom sa smatt borjar pa att ta sig utanfor skjulens kok]
3. Renodlade Hardcore Prostituerade [50%+ ar aven slipade tjuvar sa hall i olen sa att du enbart dricker Alkohol och inga "tillsatser"..
att under dessa 4 ar sa har jag bara traffat 2 stycken s.k. semi-prostituerade i Kambodja, den forsta var Khmer, medans tosen jag nu traffat ursprungligen kommer fran ett annat land nara Kambodja aven om hon kom hit tidigt.

Thats the deal.. Mvh Babu
Citera
2018-04-01, 11:40
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
The deal is that I have been living in Cambodia since 2014, och jag kan saga som sa mycket att under dessa 4 ar i Juli i, aven jamfort med Thailand, Kambodjas konservativa kultur och samhalle dar du i princip bara har 3 "sorters" kvinnor.
1. Oskulder
2. Gifta kvinnor [i regel hemmafruar aven om dom sa smatt borjar pa att ta sig utanfor skjulens kok]
3. Renodlade Hardcore Prostituerade [50%+ ar aven slipade tjuvar sa hall i olen sa att du enbart dricker Alkohol och inga "tillsatser"..
att under dessa 4 ar sa har jag bara traffat 2 stycken s.k. semi-prostituerade i Kambodja, den forsta var Khmer, medans tosen jag nu traffat ursprungligen kommer fran ett annat land nara Kambodja aven om hon kom hit tidigt.

Thats the deal.. Mvh Babu

Fortsätt gärna att skriva om din tillvaro, diskofittan. Jag tycker att det är rätt intressanta iakttagelser du gör. En fråga bara; blir man inte lite knäpp till slut av en tillvaro som mest verkar kretsa kring sex, alkohol och droger? Inget illa ment, jag är bara nyfiken.
Citera
2018-04-02, 07:08
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Fortsätt gärna att skriva om din tillvaro, diskofittan. Jag tycker att det är rätt intressanta iakttagelser du gör. En fråga bara; blir man inte lite knäpp till slut av en tillvaro som mest verkar kretsa kring sex, alkohol och droger? Inget illa ment, jag är bara nyfiken.
Amne 1. Vad galler sex sa hade jag bara lust i runda slangar 1 gang i veckan med min f.d. dam som jag var tillsammans med i drygt ett och ett halvt ar.
Det var mer kanslomassiga band mellan oss, mer som, inte en sysyer men, ja du forstar. Jag var sjalv, och kat nar vi traffades for i runda slangar 1 ar och 8-9 manader sedan, hon var hemlos och pank. Bjod pa nagra ol i baren och erbjod sovplats i min frasha bungalow jag hade da utan att krava nagon gentjanst. Hon kladde dock av sig i trosor och BH forsta natten sa jag gick pa instinkt..

Pa den vagen var det och vi var tillsammans mer eller mindre 24/7. Jag upptackte dock efter en vecka - 10 dagar att hon rokte Met@mtefamln och reagerade utan att saga sa mycket da missbruket av just den helvetesdrogen ar sa jakla utbrett i Phnom Penh och Sihanouk Ville dar jag bor. 9 av 10 prostituerade roker skiten, kanner ingen hunger, torst, sover inte pa ett par tre natter i "basta" fall och det slutar alltid med knas forr eller senare. to make a long story fairly short concerning my ex.
Jag provade sjalv tillsammans med henne ett dussin ganger under en period om drygt 1.5 ar. Jag kan bara saga BiG No NO.. resten far diskuteras i drogforumet for den mer intresserade.

Amne 2. Alkohol. Nar jag bodde i Sverige sa drack jag i snitt 0.7 liter 40%igt trippel-kolat hembrant per kvall och vaknade upp frisk som en notkarna till arbetet kl. 05:30.
Har nere sa har jag gradvis dragit ner pa min alkohol-konsumtion aven om det har tagit sin lilla tid..
Idag ar jag ratt nojd med 2 - 3 st. 33 cl Angkor's 5.0%iga ol om dagen.

Amne 3. Droger. Jag har rokt cannabis fredag och lordagskvallar sedan jag var 16 ar gammal. Varje kvall [med vissa perioder av undantag] sedan jag var 20, idag ar jag i 35 - 40-ars-aldern, Wake & Bake'er, roker i runda slangar 2 - 3 gram m@rljuana om dagen och, jag trivs med det.

Jag har lart mig en del under tiden jag nu varit borta fran flashback och sager Nej. - till tunga droger. Jag provade som sagt "bara" ett dussin ganger sjalv, men det slutar aldrig bra tillsammans med nagon som ar djupt beroende av tunga droger, oavsett om det syns utat eller ej. Visst, i Sverige finns det behandlingshem, hur "behandlingshemmen" [de fa som finns] ser ut har nere tanker jag inte ga in vidare pa over internet..

Mvh Babu
__________________
Senast redigerad av DiscopussyHunter 2018-04-02 kl. 07:44.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback