Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-27, 22:37
  #1
Medlem
Som rubriker, berätta era dåliga konstiga skumma tripper/effekter av Kokain under en kväll samt hur mycket ni dragit?
Citera
2018-03-27, 22:59
  #2
Medlem
RyanBroslings avatar
Kan säga att jag är bra laddad för tillfället, med det sagt har jag varken under kvällen eller innan känt ’konstiga’ effekter, verkligen inte trippar. Har brukat substansen vid värdiga tillfällen till och från i 11 år, inget har varit konstigt utan mer förväntat, som när jag blanda mycket affe med ladd och benso samt cb, inget konstig med att man mådde vrickat utan mer ja detta var påtaglig dödsångest men under insikt förståeligt och dumt gjort
Citera
2018-04-05, 21:16
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyanBrosling
Kan säga att jag är bra laddad för tillfället, med det sagt har jag varken under kvällen eller innan känt ’konstiga’ effekter, verkligen inte trippar. Har brukat substansen vid värdiga tillfällen till och från i 11 år, inget har varit konstigt utan mer förväntat, som när jag blanda mycket affe med ladd och benso samt cb, inget konstig med att man mådde vrickat utan mer ja detta var påtaglig dödsångest men under insikt förståeligt och dumt gjort


Dödsångesten känner man ju ganska ofta när man drar för mycket, inget att oroa sig för hoppas jag
Citera
2018-04-07, 00:43
  #4
Medlem
Bluepants avatar
Får du konstiga tankar eller andra skumma effekter så har du antingen inte tagit ladd, varit vaken alldeles för länge eller tagit alldeles för mycket ladd.

"Tripp" effekter på CS är ju förstadiet på psykos. Ta en benso och sov.
Citera
2018-04-07, 16:38
  #5
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Absolut, men då har det handlat om festresor där man koksat 5 dagar i rad och liknande. Börjat bråka med folk som inte finns etc.
Citera
2018-04-08, 04:31
  #6
Medlem
googlans avatar
Om jag inte dricker så mår jag riktigt dåligt. Blir "mussla" Trög,seg,apatisk. Svårt att få fram ord/tankar. Måste alltid dricka till det. Annars ser jag ingen anledning att ta det. Jag har fått stora skador pga koks, alltid haft dunder till hands. Vet inte hur du menar men jag har en del historier att berätta om just ladd haha.

Har sneat grovt på folk ibland när man varit riktigt kokt. Men men vad ska man säga.
Citera
2018-04-11, 16:33
  #7
Medlem
Koodas avatar
Men man kan ju inte bli trippad på kola. Utan av trippar. Men jag tror jag vet vad du menar ändå. Skulle också tro att det beror på dåligt med sömn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback