Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-15, 04:58
  #13
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Vad är det som är absurt med att en rotlös svartskalle inspirerad av andra svartskallar och svartskalle-ideologin islam får för sig att massmörda svenskar? Om något är absurt är det alla galningar som ifrågasätter att vissa svartskallar skulle kunna bete sig på det här viset.

Judeagendan är friktionsfri socialliberal integrering. Judarna ogillar både "radikal" islam och vit nationalism i Europa.
Som det ser ut just nu och om jag uppfattar reglerna rätt så får jag inte svara på den frågan. Jag kommer skriva om tråden för att kunna skapa en diskussion om just det jag fetmarkerat, och varför Motståndsrörelsen, Motgift och andra nationella organisationer behandlar dessa event på sätt de gör senare i veckan, där kan jag svara på de absurda i den bevakning som Radio Nordfront valt, och även Motgift speciellt efter Jonas De Geer lämnat mfl nationella valt att ta.

Ursäkta "kryptiska svar" på en befogad fråga, det var just denna diskussion jag ville ha men jag måste formulera om hela tråden.
Citera
2018-05-24, 03:15
  #14
Medlem
Arbetarbroders avatar
Ja goys det är inte mycket jag får säga här men får jag ställa frågor utan argumentering tror jag iallafall, så jag testar:
Vad föredrar ni för källa för terrorattentat? Expressen? Aftonbladet?
Eller spelar det ingen roll eftersom all judisk media rapporterar likadant och ifrågasätter aldrig någonting så man kan ta vilken som och repetera den?
Citera
2018-05-24, 17:44
  #15
Medlem
Arbetarbroders avatar
Här är en röst som inte ropar på förstärkt polis eller sprider ecchoes från Wolodarski, från så pass oväntat håll så jag inte ens kollat, men som väl får anses vara nationalister: Sverigedemokraterna

Anette Sarkany - som inte fjantar med när den grövsta form av landsförräderi sker mitt framför ögonen (samt en sidogata).
Arma kvinna, i SD - det parti som är mest drivande i att låsa in Sverige i en polisstat som France/UK för att "skydda oss mot terroristerna" - för barnens skull givetvis. De kastade ut Anna Hagwall som inte tyckte att judar skulle driva all media så undrar jag hur det har gått för denna Anette. De får ju knappt prata med oliktänkande i det partiet så det var minst sagt förvånande

Bara baserat på de hot jag själv fått så undrar jag om de har käkat upp hennes barn, detta är onekligen väldigt känsligt ämne för sionister, counter-jihadister, radikalt troeende Bonniers anhängare samt övrigt pack av sanna landsförrädare
Expo missade henne i sin uthängning, men Sosse-tidningen Aktuell Fikus snappade upp henne:
Antisemitisk SD-politiker förnekar terrorattacken på Drottninggatan: ”Inte hänt på riktigt”
https://aktuelltfokus.se/antisemitis...ant-pa-riktigt

De twistar till det naturligtvis, och de är väl lite svårt för dem att få ihop det.
Jag tycker hon är riktigt duktig. Jag har inte Facebook själv men baserat på det här:
https://twitter.com/iR_iRTM/status/974627828087042048

Sedan Jonas de Geer slutade på Motgift så har jag inte hört någon sansad, ej högläsning ur Talmudiska Nyheter (Expressen etc) från dem, och Motståndsrörelsen anser hon är hon, citat "störig" antar jag?

Hon var iallafall en Sverigevän utan parodi på ordet och knäpper Motgift, Radio Nordfront ordentligt på fingrarna i bevakning av terrordåd (enligt min personliga åsikt, naturligtvis)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback