Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-27, 11:58
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okido
Har du ett sådant behov av bekräftelse? Att du "ska visa vem som bestämmer"?

Herregud, väx upp. Njut av att de andra ägarna tror på dig och att du förmodligen går en bra framtid till mötes... om du inte fuckar upp för att du kräver respekt.


Ps. Respekt förtjänar man, det är inget man får eller kan köpa.

Jo, men hur ska jag bevisa det? Jag jobbar alltid mest på bolaget, tar inte ut övertidsersättning, men fan gnäller jag inte för det. Dom andra gnäller så fort de får jobba en minut mer än planerat. Givetvis är de duktiga på det dom gör, men ett jävla gnäll. Och jag trycker aldrig upp i någons ansikte att jag jobbar mest. Det håller jag för mig själv, men givetvis syns det på resultatet.
Citera
2018-03-27, 12:02
  #14
Medlem
sebastian66s avatar
jag förstår dig på 1 vis ang dina medarbetare.Men som sagt din del är minoritet ganska lite
sen hur mycket du gett är skit i samba,Det är ändå bara 10% de andra ägare kör lätt över dig i alla beslut om dom vill.
Är dom däremot osams då kan du sitta i 1 bra läge och bli bra polare med den andra ägaren
Svenskar är tyvärr såna som en del av dina polare på arbetet men det du kan göra är att ta upp det med dom andra delägarna att nu får det faan i mig vara nog.
Men försök att glömma stämningen på jobbet du blir inte bättre i deras ögon för 10%.
Flina hellre och bättre du har 10% dom har nadas eller hur
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback