Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 3
  • 4
2018-04-05, 10:07
  #37
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, håll diskussionerna kring själva tripprapporten. Övriga rekommendationer får tas på annat håll.
//mod
Citera
2018-04-08, 23:47
  #38
Medlem
Väldigt bra skrivet. 5/5
Citera
2018-04-16, 20:34
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thram
Angående: "If you want to go to the next level you have to let everything go."
"If you are afraid you should leave."
"I can take you to the next level."

På vilket sätt hör du meningarna, som med öronen, som dina tankar eller på något annat sätt?
Hur lät rösten? Man/kvinna/ickemänskligt? Varierade uttryck och tonfall meningarna emellan?


Hur mycket vet du om Hinduism och vad gav dig den kopplingen?
Rösten lät mer som man än kvinnas. En av meningarna (den sista, "if you are afraid...") har jag hittat i en shponglelåt... Som jag tolkar det var det den meningen ur låten som kastade mig ned i snedtrippen, vilket känns lite ironiskt. Det andra har jag inget svar på...

Citat:
Ursprungligen postat av marleymind
Vänta ett tag, låt insikterna landa. Testa igen, 300ug+ är relativt mycket, enligt mig. Och glöm aldrig, att det finns inget att vara rädd för. Släpp all kontroll nästa gång och du kommer komma dit du vill.

Man trampar på i denna dimensionen som vanligt, uträtta dina insikter. Börja jobba med upplevelsen, åt ett positivt håll
Har fått jobba extremt mycket med detta... Utmattande! Vägen har varit delad i två, antingen accepterar jag att det finns andar eller liknande ting, eller så intalar jag mig att det bara var drogen som vred om min hjärna. Grejen är att jag kan inte förneka det som hände, det känns som att jag sviker mig själv och reducerar upplevelsen. Det var så äkta, något av det mest äkta jag upplevt, och att säga att det bara skulle komma ifrån mig själv känns som att ljuga för sig själv... Så jag antar att jag tror på andar nu? Har blivit otroligt mycket mer spirituell efter detta hur som helst. Känns helt ok

Citat:
Ursprungligen postat av hgbg
TS: Mycket välskrivet! Jag förstår precis den massivt krävande processen av att släppa taget. Försök att bygga upp hela nästa tripp mot att kunna genomföra det. En tumregel är också att inte lämna huset/lägenheten och inte använda telefonen. Se till att ha slutfört alla praktikaliteter såsom vindruvor och durkslag innan lappen hamnar på tungan.

Lycka till nästa gång!
Det är precis detta jag kommit fram till också. Jag vill verkligen genomföra detta igen, försöka nå dit och denna gång utan att flippa ur. Ska försöka arbeta mig ditåt, men kan ta ett tag, är inte redo att trippa än på ett tag... Tack för de fina tipsen!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback