Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-26, 15:30
  #1
Medlem
Hej! Som rubriken lyder, vilket av dessa universitet är bäst när det gäller läkarprogram utbildningen? Är det någon som går i ett av dessa och kan tipsa mig?
Citera
2018-04-04, 01:42
  #2
Medlem
Myst1cs avatar
Sist du ställde denna frågan så svara jag hur skolan är, men du vet tydligen bättre än jag så jag förstår inte riktigt varför du fortsätter fråga om råd?

Gdańsk har en massa skoltrötta elever har du själv sagt. Inget bra val för dig som är toppelev med A/B i naturämnena med andra ord.
Citera
2018-04-07, 16:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myst1c
Sist du ställde denna frågan så svara jag hur skolan är, men du vet tydligen bättre än jag så jag förstår inte riktigt varför du fortsätter fråga om råd?

Gdańsk har en massa skoltrötta elever har du själv sagt. Inget bra val för dig som är toppelev med A/B i naturämnena med andra ord.

Warsaw då? Jag vet att gdansk ligger på 8 plats i polen och warsaw 10 enligt http://www.ranking.perspektywy.org/2...i-akademickich
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback