Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-26, 14:29
  #1
Medlem
En sån här för att vara specifik https://www.google.se/search?q=delux...ttrPQpMN8qZYM:
Citera
2018-03-26, 14:30
  #2
Medlem
franges avatar
Det är ingen kork på den - det är en skruvkapsyl.
Citera
2018-03-26, 14:33
  #3
Medlem
Lacerdas avatar
Vad menar du egentligen? Om du "skruvar upp den" en gång så kan du ju skruva tillbaka den igen. Tänker du på något klipp du sett på liveleak där en ful jävla Mexikan med ansiktstattuering fejkar att han dricker i sig en oöppnad flaska med vodka?
Citera
2018-03-26, 14:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Vad menar du egentligen? Om du "skruvar upp den" en gång så kan du ju skruva tillbaka den igen. Tänker du på något klipp du sett på liveleak där en ful jävla Mexikan med ansiktstattuering fejkar att han dricker i sig en oöppnad flaska med vodka?

jag menar att jag behöver öppna flaskan, hälla ner i ett glas, och sedan stänga flaskan så det ser ut som den aldrig ens var öppnad från början
Citera
2018-03-26, 14:39
  #5
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k777
jag menar att jag behöver öppna flaskan, hälla ner i ett glas, och sedan stänga flaskan så det ser ut som den aldrig ens var öppnad från början
Det skulle väl vara om man lyckas värma upp korken och allt den sitter fast i så att materialet expanderar, dra upp skiten, hälla ut vodkan och sedan sätta tillbaka.
Citera
2018-03-27, 17:23
  #6
Medlem
OCoileains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k777
jag menar att jag behöver öppna flaskan, hälla ner i ett glas, och sedan stänga flaskan så det ser ut som den aldrig ens var öppnad från början
Åhh, jag blir alldeles rörd utav nostalgi inför denna lilla stöld av alkohol från föräldrarnas barskåp...
Citera
2018-03-27, 18:33
  #7
Medlem
tongzhis avatar
Nej det går inte. När flaskan väl är öppna måste skiten drickas ur innan den flyktiga alkoholen dunstar. Se så, svep flarran nu, vad väntar du på?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback