Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-25, 18:34
  #1
Medlem
DieqoBACKs avatar
Tja,


Bläckpatroner kostar riktigt mycket hos elgiganten (upp emot 500 kr). Tänkte fråga ifall ni vet om följande sidor som säljer blackpatroner är pålitliga;

inky.se

inkclub.com

Tack på förväg flashback
Citera
2018-03-25, 18:48
  #2
Medlem
Jag brukar kolla på Ebay. Sist köpte jag 15 patroner (3 kompletta uppsättningar alltså) till min gamla Pixma för 90:- med frakt. Dom var chippade och klara och fungerar perfekt. Skrivaren kan stå en månad utan att den torkar ihop, vilket är mer än vad den klarade med originalpatroner.
Det kan man ju själv gissa var det hade kostat om jag köpt på Giganten.....
Citera
2018-03-25, 21:57
  #3
Medlem
Har tidigare beställt från Inkclub. Hur smidigt som helst, snabb leverans också.
Citera
2018-03-29, 12:11
  #4
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieqoBACK
Tja,


Bläckpatroner kostar riktigt mycket hos elgiganten (upp emot 500 kr). Tänkte fråga ifall ni vet om följande sidor som säljer blackpatroner är pålitliga;

inky.se

inkclub.com

Tack på förväg flashback

Citat:
Ursprungligen postat av Oreokakan
Har tidigare beställt från Inkclub. Hur smidigt som helst, snabb leverans också.
Min röst går till inkclub med. Funkade fint, inget trassel och de fick till en hyfsat snabb leverans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback