Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-03-25, 19:22
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nej. Där missades ingenting. Bedömningen var att inget fel begåtts.
Häng med lite nu och läs min fråga en gång till. Om en timme eller två när du förstått vad du precis läst så svarar du.
Nu var det en solklar offside. SLUT på det nu din idiot.
Hur mår Pudas? Har han ont? Skadad? Död kanske?
2018-03-25, 19:32
  #110
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Nu var det en solklar offside. SLUT på det nu din idiot.
Hur mår Pudas? Har han ont? Skadad? Död kanske?

Vet inte vad du pratar om? Offsider kan du prata med någon annan om. Tror att Pudas har ungefär lika ont som Steen har där han ligger på bårhuset och du i ditt förnedrade inre.
Enligt fyll-Challe Berglund på Sportradion så skulle det ha varit utvisning istället för mål i tom kasse.

Och snälla du, sluta PM:a mig om sperma.

För övrigt berättade Challe om en kvalmatch han spelade med Huddinge mot Skellefteå AIK 1986, vid ett tillfälle när domaren inte riktigt dömde som publiken i Skellefteå vill kastades en ventilationstrumma in på isen. Fy satan i helvete vad hårt. Sånt måste man respektera.
2018-03-25, 19:43
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vet inte vad du pratar om? Offsider kan du prata med någon annan om. Tror att Pudas har ungefär lika ont som Steen har där han ligger på bårhuset och du i ditt förnedrade inre.
Enligt fyll-Challe Berglund på Sportradion så skulle det ha varit utvisning istället för mål i tom kasse.

Och snälla du, sluta PM:a mig om sperma.

För övrigt berättade Challe om en kvalmatch han spelade med Huddinge mot Skellefteå AIK 1986, vid ett tillfälle när domaren inte riktigt dömde som publiken i Skellefteå vill kastades en ventilationstrumma in på isen. Fy satan i helvete vad hårt. Sånt måste man respektera.
Man ser klart och tydligt att Pudas filmar, och ska så klart ha böter på detta tilltag.

Ditt PM är för att du inte ska spama i tråden om sperma till mig. Så håll dig till ämnet. Vad challe säger om Pudas filmning eller vad som hänt 86 samt ditt sperma skrivande har väl inte med 2018 års slutspel att göra. Eller?

Om du såg matchen så ser du klart och tydligt att Pudas filmar.
Men du sitter här i trådarna och kommenterar saker du inte sett. Starkt jobbat Marklund.
Och börja med att följa ditt lag på plats innan du kaxar här. Plast supporter är du och inget annat.

Äckliga jävla Lilliz fick 5000 i böter efter HV matchen. Så Pudas ska ha detsamma om inte läakareintyg kan uppvisas.
2018-03-25, 19:51
  #112
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Man ser klart och tydligt att Pudas filmar, och ska så klart ha böter på detta tilltag.

Ditt PM är för att du inte ska spama i tråden om sperma till mig. Så håll dig till ämnet. Vad challe säger om Pudas filmning eller vad som hänt 86 samt ditt sperma skrivande har väl inte med 2018 års slutspel att göra. Eller?

Om du såg matchen så ser du klart och tydligt att Pudas filmar.
Men du sitter här i trådarna och kommenterar saker du inte sett. Starkt jobbat Marklund.
Och börja med att följa ditt lag på plats innan du kaxar här. Plast supporter är du och inget annat.

Äckliga jävla Lilliz fick 5000 i böter efter HV matchen. Så Pudas ska ha detsamma om inte läakareintyg kan uppvisas.

Nej , jag såg inte matchen. Hörde den på radio. Varför läser du inte vad jag skriver?

Men men, det är skitsamma. Allt gott till dig!

  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback