Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-18, 00:43
  #361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Boerna kommer gå emot total förintelse om inget land öppnar upp asyl för dessa vita sydafrikaner. Troligtvis varför kontrollerad media total rasar emot detta.

Det tydliggör konfliktlinjer som etablerad media inte vill veta av och de lär ju inte minska med tiden, någonstans. Undrar om de som skriker "rasism" kommer vilja veta av sina artiklar om det blir vitt folkmord i Sydafrika? Det är ju inte ett orimligt scenario nämligen.

Samtidigt vore det väl bra orimligt om svarta sydafrikaner sökte asyl i ett i huvudsak vitt land som Australien? Hela grejen med Sydafrika var ju att när svarta kom till makten skulle allt bli rättvist och bra.
2020-02-22, 15:30
  #362
Medlem
Puerta-grandes avatar
https://www.afriforum.co.za/en/theworldmustknow/

Här kan följa afriforum som kämpar för mänskliga rättigheter i Sydafrika. På länken kan man skriva under för att visa sitt stöd för minoriteterna, bl.a farmare.
2020-02-22, 16:17
  #363
Medlem
ArgusOnes avatar
Har inget land börjar välkomna boerna ännu? Märkligt tyskt kring det här.
2020-09-11, 19:32
  #364
Medlem
Eftersom media och politiker mörkar alla rasistiska brott som begås mot vita, så hade jag bara på omvägar hört talas om massmorden som pågår mot vita i Sydafrika - tills jag häromdagen träffade på en vit flyktingfamilj från Sydafrika som flytt till Sverige. De berättade med skräckslagna ansikten om förföljelsen och morden på vita som pågår i Sydafrika. Jag blev ganska chockad och ville veta mer. Fann bl.a. denna blogg...

https://jennypiper.blog/2020/07/30/a...r-ryggen-till/
2020-09-11, 20:34
  #365
Avstängd
Socialdemokraterna byggde upp kommunistiska ANC och tillsatte även Zimbawes ledare. Andra länder i södra afrika tex Botzwana har inte alls samma rasistiska myt som implementerats i sosseländerna. De mord ni ser idag i Sydafrika kan spåras ända in till DNs läsekrets på Södermalm. Röda armen hade inte kunnats konstruerats om inte sossarna i Sverige med Ashberg tvättat 500 ton guld vitt genom att hitta på "Guldgruvorna io Boliden" - Idag har "sossarna" agenter i tex Belarus och intevenerar där. Klanen Bonniers är jättenöjda med sossarnas "arbete". "Att frälsa världen" - Global deal. Mer lättlurade idioter än svenskar är svårt att finna på denna planet.
2020-09-12, 00:03
  #366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrenaline.rush
den där migrationsministern lär inte bli kvar länge förresten....sparkad eller lönnmördad...
Det tror jag inte...
2020-09-12, 00:14
  #367
Medlem
Zilvios avatar
Det är mer än 2 år sedan händelsen tråden handlar om hände och det finns ingen anledning att bumpa med OT så vi stänger tråden här och nu.
/MOD

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback