Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-03-24, 17:18
  #97
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Det var inte jag som kallade dig bög.
_________

Kul att Växjö fick med alla sina fans till Gävle idag.
Om någon du inte känner håller upp en dörr för dig, klappar du till honom eller vad gör du?

Att man kan få skit för ett foto är otroligt ledsamt.

Tur jag inte såg Granström, i så fall hade jag bett honom ställa upp på bild, men dom hade gått iväg. Kunde skickat bild från matchvärmning etc...

Men jag vet bättre nu...tack
2018-03-24, 17:20
  #98
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Klappor, snus och mynt som kastas in på planen. Hög klass på Linköpings publik.
Kallas passion och känslor. Något som sker både i Linköping, på hovet och alla andra arenor där publiken är engagerad. Borde någon som besöker hovet veta.
2018-03-24, 17:50
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Klappor, snus och mynt som kastas in på planen. Hög klass på Linköpings publik.
Grattis ni är och var så mycket bättre.

Apropå prata om klass, kommer från en som håller på ett lag med en supportskara där man har personer som har sånt där munskydd som tandläkare har. Hetsar och tittar mer på motståndarnas supportrar än matchen. Förvånansvärt stor klick av dom som var på besök idag var ju där för allt annat än hockeyn, tragiskt att se...
+30 åriga män som beter sig som småpojkar.
2018-03-24, 17:55
  #100
Medlem
Peter Gibbonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Herregud...jag ber dig om ett uns objektivitet.

Det blir roligare då.

Har någon bett dig om kärlek? Det tror jag inte, någonsin...

Jag sprang ikapp Brynäs buss i Göteborg senast för att " på skoj" av vänlighet ta ett kort till dig. Postade i PM och i tråd. Du behagade inte ens svara...fint..NOT

Citat:
Ursprungligen postat av Raderat inlägg
Bög eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Jaha, är det därför du fortfarande är sur... Det var en buss... Hade inte så mycket att säga.

Tack för dagens skratt killar hahahaha

Men efter att ha läst resten av Bluekeepers inlägg verkar han vara en sympatisk o trevlig människa, fortsätt vara det, världen behöver mer sådana människor inte mindre.

Men fasen vilket roligt replikskifte
2018-03-24, 20:21
  #101
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter Gibbons
Tack för dagens skratt killar hahahaha

Men efter att ha läst resten av Bluekeepers inlägg verkar han vara en sympatisk o trevlig människa, fortsätt vara det, världen behöver mer sådana människor inte mindre.

Men fasen vilket roligt replikskifte
Jag kan förstå att det var roligt för en del och det får jag väl bjuda på.

För egen del var det tråkigt och konstigt om jag skall vara ärlig. Aldrig fått så med skit för något jag trodde var halvkul i alla fall.

Man lär sig något varje dag säger dom. Det har jag också.

Såg i dina inlägg att du håller på blåvitt, samma här. Jag var i Hamburg -82 och såg 2a finalmatchen, plus alla hemmamatcher så klart.

Minns det speciella med att träffa t ex skåningar som normalt höll på MFF som kommit för att heja på IFK på Ullevi.

Undrar om dom var bögar, dom var nämligen vänliga och berömde blåvitt.

Ha de'
Blue...
2018-03-25, 10:18
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Kallas passion och känslor. Något som sker både i Linköping, på hovet och alla andra arenor där publiken är engagerad. Borde någon som besöker hovet veta.

Sker sånt här i Madsion Sqaure Garden blir man utslängd... Där får man t.o.m köpa grogg o ta med sig upp på läktarplats.
Skulle aldrig funka me grogg t.ex i SHL med tanke på svenskarnas obefintliga "ölsinne"
Engagemang kan man ha visst..SKA man ha ...Men varför måste man bete sig som ett arsle? På alla arenor runt om i Sverige
Se matchen..skrik på ditt lag o åk hem OAVSETT vad som händer på banan
__________________
Senast redigerad av snallakillen 2018-03-25 kl. 10:22.
2018-03-25, 19:15
  #103
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Sker sånt här i Madsion Sqaure Garden blir man utslängd... Där får man t.o.m köpa grogg o ta med sig upp på läktarplats.
Skulle aldrig funka me grogg t.ex i SHL med tanke på svenskarnas obefintliga "ölsinne"
Engagemang kan man ha visst..SKA man ha ...Men varför måste man bete sig som ett arsle? På alla arenor runt om i Sverige
Se matchen..skrik på ditt lag o åk hem OAVSETT vad som händer på banan
Väljer hellre en inslängd sak på plan än det döda företagsspelet som sker i USA...
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback