Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-23, 23:43
  #1
Medlem
Butchertwins avatar
Finns det någon telefon som inte är en smartphone men där man endå kan spela upp podcaster och Spotify?
Är sugen på att fimpa min iPhone och gå tillbaka till verkligheten men jag vill endå ha nått att lyssna på fram å tillbaka från jobbet.
Citera
2018-03-24, 00:07
  #2
Medlem
https://bemighty.com
http://nordic.businessinsider.com/mi...17-7?r=US&IR=T

Citat:
To use Mighty, you'll need Spotify's paid Premium service, which costs $9.99 per month. You'll also need to realize that it works entirely from your saved playlists. You won't be able to stream music on demand like you can using Spotify on your smartphone or computer because the Mighty doesn't have WiFi or a cellular data connection.

En mp3 spelare för spotify fast du måste ändå ha mobil för att synca musiken.

Varför inte återgå till vanliga mp3 spelare med radio?
__________________
Senast redigerad av Flach1337 2018-03-24 kl. 00:13.
Citera
2018-03-24, 02:45
  #3
Medlem
Irrelefants avatar
Smartphone är verkligheten nu, varför vill du inte ha en sån? Vad är ens alternativet?
Citera
2018-03-24, 03:14
  #4
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butchertwin
Finns det någon telefon som inte är en smartphone men där man endå kan spela upp podcaster och Spotify?
Är sugen på att fimpa min iPhone och gå tillbaka till verkligheten men jag vill endå ha nått att lyssna på fram å tillbaka från jobbet.

Det finns billiga smartphones för runt tusenlappen som klarar det du vill ha, men inga enkla "knapptelefoner".
Citera
2018-03-24, 08:56
  #5
Medlem
Butchertwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irrelefant
Smartphone är verkligheten nu, varför vill du inte ha en sån? Vad är ens alternativet?

Jag har tänkt att köra lite smartphone pause, kanske en såndär ny 3310.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback