Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-23, 22:02
  #1
Medlem
Jag behöver lite goda råd om hur man ger en bra avsugning till sin kille. Har precis träffat en ny kille och vi har legat med varandra, dock har jag aldrig gett oralsex till någon kille innan och han 'hintade' att han ville att jag skulle göra det.

Självklart är det olika för alla killar, men finns det några generella, goda råd som ni kan ge mig? Alternativt ett steg för steg hur jag ska göra
Citera
2018-03-23, 22:08
  #2
Avstängd
LE37s avatar
När du suger så skrapa tänderna mot ollat, det kittlar gött!
Citera
2018-03-23, 22:20
  #3
Medlem
Som ovanstående säger, det kittlar gött. Sen kan du även klämma åt pungpåsen med näven samtidigt.
Som lite uppvärming innan du utför din handlar kan du leka med den med handen, ta tag djupt i roten runt om med pekfinger och tummen sen som daskar du den hårt åt sidorna.
Citera
2018-03-23, 22:23
  #4
Avstängd
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najs234
Jag behöver lite goda råd om hur man ger en bra avsugning till sin kille. Har precis träffat en ny kille och vi har legat med varandra, dock har jag aldrig gett oralsex till någon kille innan och han 'hintade' att han ville att jag skulle göra det.

Självklart är det olika för alla killar, men finns det några generella, goda råd som ni kan ge mig? Alternativt ett steg för steg hur jag ska göra

Stryk toppen på ollonet mot din tunga. I små lätta omgångar. Det känns väldigt skönt när en brud gör det.
Citera
2018-03-23, 22:25
  #5
Medlem
Ascendancys avatar
Håll väck tänderna för i helvete vad du än gör! Sen finns det två grejer som jag som kille älskar, och det är dels när tjejen har kul med det. Våga släppa loss! Det ska vara kul! Sitt inte bara där och var helt stel och jävlig som att det är ett tråkigt arbete du utför. Och även dels; Det kan inte bli för mycket saliv! Okej du behöver kanske inte spotta på kuken, eller dregla så det rinner ner i röven (liggandes) men vått är bra, torrt är dåligt.

Övning ger färdighet. Lycka till.
Citera
2018-03-23, 22:47
  #6
Avstängd
Danskhatares avatar
Glöm inte ena handen i anus för att stimulera prostata!!!!!!
Citera
2018-03-23, 23:13
  #7
Avstängd
Kolla efter tips på youtube, finns tusentals attentionwhores som suger på bananer och dylikt för att få lite clicks...
Citera
2018-03-24, 00:12
  #8
Medlem
kalkryggars avatar
Skönt om du börjar försiktigt och håller om pistolen och smeker, kysser och mumsar på den i början. Sen när den laddar upp i full givakt så håller du ena handen runt roten och pungen medans den andra handen runkar på mitten och själva huvudet är i munnen på dig.

Det vanligaste felet jag tycker tjejer gör är att dom släpper liksom taget runt pistolen och håller bara handen runt utan att ha ett ordentligt grepp. Håll gärna lite hårt (med båda händerna).

Variera detta med att gå ner och mumsa på godispåsen. Massera försiktigt påsen och med handen emellanåt.

Om du är en riktigt äventyrlig tjej så tycker jag att du skall låta tungan smyga iväg mot rumpehålan. Lirka runt med tungan och tryck gärna in tungan lite i hålet. Om du vågar dig på detta så håller du handen samtidigt runt pistolen och runkar den. Tänk på att hålla ett ordentligt grepp.

Lite så tänker jag när jag drar ihop mina erfarenheter.
Citera
2018-03-24, 01:01
  #9
Medlem
här(porr), fast håll inte på riktigt så länge kanske, och använd din mun. Många tjejer om dom ska suga eller runka av en så känns det som dom bara gör ett jobb och ofta klagar på att dom får ont i armar eller käkar. Ta de lugnt, lek lite med den och sedan kör på fortare eller sätt dig på den.
Citera
2018-03-24, 01:10
  #10
Medlem
Utopiantoss avatar
De två 22.08 och 22.20 skämtar. Det är typ det sämsta man kan göra. Håll dig också borta från tvåan, så att säga, är min rekommendation.

Jag är man. Lite stönande och prat är välkommet. Inget överdrivet eller hela tiden, men du kanske inte vill vara tyst hela tiden, menar jag. En gnutta naturligt.

Om vi bortser från ljudet, så när du har hållit på en kort stund. 20 sek? 60 sek? 120 sek? Så kan du fråga. Typ så här eller något. "Vill du ha det fortare? Djupare? Något annat?"

Ögonkontakt är också trevligt.

Som variation. Säg att du vill bli hållen i håret med en eller två händer. Säg senare att du vill bli hållen i huvudet och få din mun behandlad som din etta, fast försiktigare.
Citera
2018-03-24, 03:33
  #11
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najs234
Jag behöver lite goda råd om hur man ger en bra avsugning till sin kille. Har precis träffat en ny kille och vi har legat med varandra, dock har jag aldrig gett oralsex till någon kille innan och han 'hintade' att han ville att jag skulle göra det.

Självklart är det olika för alla killar, men finns det några generella, goda råd som ni kan ge mig? Alternativt ett steg för steg hur jag ska göra
Alla svar i den här tråden är skit. Det är fan så mycket bättre att du frågar snubben vad han gillar. Exempelvis gillar vissa att få kulorna sugna men jag avskyr det och får enbart ont. Så fråga vad han gillar.
Citera
2018-03-24, 07:36
  #12
Medlem
Tack för alla svar, det låter ju ändå som att tekniken inte är det viktigaste utan att leka lite och vara lyhörd för vad han verkar gilla och inte ?

En (lite dum) fråga till, hur hårt ska man suga?
__________________
Senast redigerad av Najs234 2018-03-24 kl. 08:03.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback