Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-23, 18:02
  #1
Medlem
Upptäckte för någon vecka sen att jag har en liten kal fläck på min ena tinning. Den andra tinningen ser normal ut men på den här sidan är en bit av håret borta längst ut på mitten. Det är även fjunliknande hårstrån kring det området. Att tappa håret går lite i släkten men har annars ett väldigt bra hår. Någon som upplevt något liknande?
Citera
2018-03-23, 18:05
  #2
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pakten94
Upptäckte för någon vecka sen att jag har en liten kal fläck på min ena tinning. Den andra tinningen ser normal ut men på den här sidan är en bit av håret borta längst ut på mitten. Det är även fjunliknande hårstrån kring det området. Att tappa håret går lite i släkten men har annars ett väldigt bra hår. Någon som upplevt något liknande?

Precis så började mitt manliga håravfall, under mitt trettionde levnadsår.
Citera
2018-03-23, 18:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Precis så började mitt manliga håravfall, under mitt trettionde levnadsår.
det var inge kul att höra...hur har det gått för dig sen dess?
Citera
2018-03-23, 18:45
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pakten94
det var inge kul att höra...hur har det gått för dig sen dess?

det gick åt helvete, hörde du väl.

råkost och örter grabbar. råkost och örter.
Citera
2018-03-23, 18:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lastmohikan
det gick åt helvete, hörde du väl.

råkost och örter grabbar. råkost och örter.
hade du inte tappat hår någon annanstans? och endast på ena tinningen?
Citera
2018-03-23, 19:05
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pakten94
hade du inte tappat hår någon annanstans? och endast på ena tinningen?

skärpning.
Citera
2018-03-23, 19:13
  #7
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pakten94
det var inge kul att höra...hur har det gått för dig sen dess?

det spred sig över hjässan och tunnades ut, nu är det bara massa fjun så jag kör med hyveln, men det är skitesamma. I samband med det så ökade skäggväxten, det kompenserar.
Citera
2018-03-23, 19:16
  #8
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pakten94
hade du inte tappat hår någon annanstans? och endast på ena tinningen?
Det började som ett hack i hårlinjen vid ena tinningen sen spred det sig sakta men säkert..
Citera
2018-03-23, 22:06
  #9
Medlem
cacas avatar
Kamma över den kala fläcken så länge det går om du är nojig över håret, annars trimmer och bort med hela skiten!
Citera
2018-03-23, 23:37
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pakten94
Upptäckte för någon vecka sen att jag har en liten kal fläck på min ena tinning. Den andra tinningen ser normal ut men på den här sidan är en bit av håret borta längst ut på mitten. Det är även fjunliknande hårstrån kring det området. Att tappa håret går lite i släkten men har annars ett väldigt bra hår. Någon som upplevt något liknande?
Kan vara att du mestadels sover på den sidan. Sliter på håret.
Citera
2018-03-24, 03:40
  #11
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Kan vara att du mestadels sover på den sidan. Sliter på håret.

Tänkte på samma sak. Jag har långt hår men det går av mycket på ena sidan, den sida jag sover på mest. Pratade en kompis som är frisör och hon sa att man ofta såg just det TS beskriver hos de mes relativt kort hår. Känner du igen dig i att du nästan alltid sover på den sidan TS?
Citera
2018-03-24, 09:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Tänkte på samma sak. Jag har långt hår men det går av mycket på ena sidan, den sida jag sover på mest. Pratade en kompis som är frisör och hon sa att man ofta såg just det TS beskriver hos de mes relativt kort hår. Känner du igen dig i att du nästan alltid sover på den sidan TS?

Svårt att säga, sover väl på båda sidorna ibland men nog är det den sidan jag sover mest på iaf.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback