Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-23, 16:57
  #1
Medlem
libanesas avatar
Hej!

Har en Andriod mobil som jag skaffat nyligen som en back-up mobil. Laddat ned lite appar på den utan problem, men nu har jag stött på några (problem). Gick inte att ladda ned Instagram. Får upp meddelandet "Frigör utrymme - Radera appar som du inte längre behöver om du vill installera en app eller uppdatering på enheten". Men jag har gott om utrymme kvar. Själva mobilen har 7GB ledigt, sedan har jag även ett SD-kort där 14GB finns tillgängligt.
Har testat att starta om mobilen men problemet kvarstår. Ibland får jag meddelandet "Det gick inte att installera *app*. Försök igen. Om problemet kvarstår kan du få hjälp med att felsöka. (Felkod: -553)" när jag försöker ladda ned en app.

Har klickat på felsökslänken som poppar upp men inget hjälper (rensa cacheminnet och data i Play Butik).

Någon med liknande problem eller lösning?

Mvh
Citera
2018-03-23, 17:07
  #2
Medlem
En Android säger inte mycket, vilken modell?
Citera
2018-03-23, 17:16
  #3
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkomoans
En Android säger inte mycket, vilken modell?
En Samsung Galaxy
Citera
2018-03-23, 17:51
  #4
Avstängd
LE37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
En Samsung Galaxy
S8a?
Citera
2018-03-23, 18:33
  #5
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LE37
S8a?
S7
Citera
2018-04-16, 15:06
  #6
Medlem
Google appens namn , ladda ner senaste appen med namn typ App.APK, koppla in luren i datorn, släng in appen.apk i lurens Interna minne, sedan gå in i luren , in i "filhanteraren" navigera dig till appen och tryck installera, testa med det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback