Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-23, 14:49
  #1
Medlem
Sueonias avatar
Jag snusar normalt sätt Knox vit portion eller Knox vit blå portion men tog ett uppehåll på två stockar med annan snus. Nu upptäcker jag att de har ändrat sin portionssnus för det känns ungefär som de har tappat 50% eller något i volym. Någon annan som upptäckt samma sak? Känns som man lägger in en Kronan portion typ...
Citera
2018-03-23, 15:58
  #2
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sueonia
Jag snusar normalt sätt Knox vit portion eller Knox vit blå portion men tog ett uppehåll på två stockar med annan snus. Nu upptäcker jag att de har ändrat sin portionssnus för det känns ungefär som de har tappat 50% eller något i volym. Någon annan som upptäckt samma sak? Känns som man lägger in en Kronan portion typ...

Vad står det på dosen? Har de ändrat antalet gram i dosen? Och/eller antalet påsar?
Citera
2018-03-27, 01:47
  #3
Medlem
Snusar Knox Org. Inte märkt någon skillnad alls.
Citera
2018-03-27, 01:51
  #4
Medlem
Bizmarcks avatar
Jag får halsbränna av Knox och andra billiga sorter. Det är skumt.
Citera
2018-03-28, 14:40
  #5
Medlem
Har tidigare snusat Knox Stark White. Men vid de senaste köpen har 90% av påsarna varit tomma! Har reklamerat men ej fått något svar tillbaka
Citera
2018-04-24, 20:51
  #6
Medlem
mimmitigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WashingMachine
Har tidigare snusat Knox Stark White. Men vid de senaste köpen har 90% av påsarna varit tomma! Har reklamerat men ej fått något svar tillbaka
Det håller jag med om! Vissa dosor är perfekta och välfyllda, fast mest är det dosor som är näst intill tomma och känns som en liten kuk under läppen
Citera
2019-02-24, 14:50
  #7
Medlem
Har snusat Knox under 3-4 år men upplever att snuset på senare tid har tappat rejält i kvalitet. Dessutom har priset gått upp omotiverat mycket helt utan någon som helst anledning. Från att ha varit ett prisvärt snus med helt OK kvalitet så står det sig nu inte bättre mot konkurrenterna som kostar en femtilapp mindre. Jag har under de senaste två åren märkt att allt fler börjat snusa just Knox och i samband med detta så antar jag att de även passat på att höja priserna med tanke på hur obenägna folk tycks vara att byta ett märke mot ett annat.

Snusade min sista dosa Knox för några veckor sedan och det fick även bli min sista. Jag är trött på undermålig kvalitet på tobaken och nästintill papperstorr portionssnus. Det finns mycket bättre alternativ där ute.

Är det någon mer än jag som märkt av en försämring av kvaliteten på Knox?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback