Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-16, 22:16
  #13
Medlem
Män vet var de sköna punkterna på kuken finns, att kuken faktiskt är känslig också, och kräver sensuell behandling
Citera
2018-08-17, 07:05
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goodsucker
Män vet var de sköna punkterna på kuken finns, att kuken faktiskt är känslig också, och kräver sensuell behandling

Och det menar du att kvinnor inte har någon som helst koll på?
Citera
2018-08-17, 07:26
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Och det menar du att kvinnor inte har någon som helst koll på?
Av egen erfarenhet så måste jag säga att kvinnor har inte världens koll. Killar blir hela tiden tillsagda att man måste tillfredställa kvinnan och har förmodligen sökt på internet om var de flesta tjejer är känsliga och var och hur man ska slicka etc. Självklart finns många killar som inte har så stor koll men finns lite mer press på att killen ska kunna. Tror nog också att killar vet att det mentala spelar roll för att få kvinnan att komma, sen kanske de suger på att stimulera mentalt men det är en annan sak. Däremot så verkar tjejer inte riktigt förstå att killar tänder mer på det visuella.

Tjejer verkar mer vara som om jag drar lite i förhuden så kommer killen snart. Utan att riktigt fundera på hur eller varför. De har liksom inte haft särskilt mycket press eller behov av att ta reda på hur de faktiskt ska göra och misstänker även att killar inte vill ge för mycket kritik då de hellre tar en dålig avsugning än ingen alls ifall tjejen blir förnärmad. Så de lär sig inte.

Skulle tro det är detta som gör att killar suger bättre än tjejer. Sen verkar killar enormt mycket mer kuk intresserade överlag än tjejer. Normala hetero/bi/gay killar verkar mer intresserade av t ex stora kukar än kvinnliga size queens till och med. Det sista är personlig erfarenhet av att lagt ut lite bilder på olika sidor på nätet.
Citera
2018-08-17, 08:14
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Av egen erfarenhet så måste jag säga att kvinnor har inte världens koll.
Det beklagar jag. Lär dem.
Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Killar blir hela tiden tillsagda att man måste tillfredställa kvinnan och har förmodligen sökt på internet om var de flesta tjejer är känsliga och var och hur man ska slicka etc. Självklart finns många killar som inte har så stor koll men finns lite mer press på att killen ska kunna. Tror nog också att killar vet att det mentala spelar roll för att få kvinnan att komma, sen kanske de suger på att stimulera mentalt men det är en annan sak. Däremot så verkar tjejer inte riktigt förstå att killar tänder mer på det visuella.
Av inläggen i detta forum att döma så verkar det mest som att pojkarna tror att det räcker att knulla snabbt, dra henne i håret, se arg ut och spela dominant, så kommer tjejen på nolltid.
Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Tjejer verkar mer vara som om jag drar lite i förhuden så kommer killen snart. Utan att riktigt fundera på hur eller varför. De har liksom inte haft särskilt mycket press eller behov av att ta reda på hur de faktiskt ska göra och misstänker även att killar inte vill ge för mycket kritik då de hellre tar en dålig avsugning än ingen alls ifall tjejen blir förnärmad. Så de lär sig inte.
Då är det upp till dig att säga vad du vill ha.
Det betyder inte att du ska klaga, men just precis att du ska säga vad du önskar.
(det gäller naturligtvis tjejer också. Ingen är tankeläsare.
Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Skulle tro det är detta som gör att killar suger bättre än tjejer. Sen verkar killar enormt mycket mer kuk intresserade överlag än tjejer. Normala hetero/bi/gay killar verkar mer intresserade av t ex stora kukar än kvinnliga size queens till och med. Det sista är personlig erfarenhet av att lagt ut lite bilder på olika sidor på nätet.
Jag har ingen åsikt om huruvida killar suger bättre eller ej.
Citera
2018-08-17, 08:37
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Det beklagar jag. Lär dem.

Av inläggen i detta forum att döma så verkar det mest som att pojkarna tror att det räcker att knulla snabbt, dra henne i håret, se arg ut och spela dominant, så kommer tjejen på nolltid.

Då är det upp till dig att säga vad du vill ha.
Det betyder inte att du ska klaga, men just precis att du ska säga vad du önskar.
(det gäller naturligtvis tjejer också. Ingen är tankeläsare.

Jag har ingen åsikt om huruvida killar suger bättre eller ej.

Tror inte vi ska ta medel flashbackaren som en bra representant för medel mannen i samhället.

Vet inte om du märker att jag generaliserar och försöker gissa vad andra killar gör och inte vad jag själv gör. Själv försöker jag guida tjejerna så de gör ett bättre jobb.
Citera
2018-08-17, 10:17
  #18
Medlem
Jag gillar att göra saker så bra som möjligt. Kollat mycket film och har också köpt en bok i ämnet. Tycker det är svårt med lite större dock.

Gillar att suga men numera bara i en seriös relation med någon jag gillar.
Citera
2018-08-17, 20:49
  #19
Medlem
Jag tror överlag att övning ger färdighet, som man brukar säga. Kanske bi/gay-killar suger oftare. Kanske det inte är någon skillnad alls. Men det kan ju inte vara negativt direkt att ha en kuk själv och veta vad man själv gillar, när man ska ge det till någon annan.
Citera
2018-08-21, 06:58
  #20
Avstängd
Folk som säger att kvinnor är bättre har aldrig fått en avsugning av en riktig jävla bög, tio gånger bättre.
Citera
2018-08-21, 12:49
  #21
Medlem
Kvinnor äcklas innerst inne av att suga kuk, kan förstå dom
Citera
2018-08-21, 12:55
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDAlc
Kvinnor äcklas innerst inne av att suga kuk, kan förstå dom
Detta. Kvinnor vill egentligen bara få det överstökat och går därför inte in för det på samma sätt.
Citera
2018-08-24, 12:15
  #23
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Av egen erfarenhet så måste jag säga att kvinnor har inte världens koll. Killar blir hela tiden tillsagda att man måste tillfredställa kvinnan och har förmodligen sökt på internet om var de flesta tjejer är känsliga och var och hur man ska slicka etc. Självklart finns många killar som inte har så stor koll men finns lite mer press på att killen ska kunna. Tror nog också att killar vet att det mentala spelar roll för att få kvinnan att komma, sen kanske de suger på att stimulera mentalt men det är en annan sak. Däremot så verkar tjejer inte riktigt förstå att killar tänder mer på det visuella.

Tjejer verkar mer vara som om jag drar lite i förhuden så kommer killen snart. Utan att riktigt fundera på hur eller varför. De har liksom inte haft särskilt mycket press eller behov av att ta reda på hur de faktiskt ska göra och misstänker även att killar inte vill ge för mycket kritik då de hellre tar en dålig avsugning än ingen alls ifall tjejen blir förnärmad. Så de lär sig inte.

Skulle tro det är detta som gör att killar suger bättre än tjejer. Sen verkar killar enormt mycket mer kuk intresserade överlag än tjejer. Normala hetero/bi/gay killar verkar mer intresserade av t ex stora kukar än kvinnliga size queens till och med. Det sista är personlig erfarenhet av att lagt ut lite bilder på olika sidor på nätet.

Jag vet inte vad det är för f13 du stött på i dina dagar... Illa, mycket illa!
Jag är kvinna, och ingen har någonsin blivit besviken på vad jag tilldelat, så jag får förklara rubriken tvivelaktig.
Citera
2018-08-24, 14:06
  #24
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Kom ihåg att man kan suga kuk/bli avsugen trots att man är hetero



Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
ingen har någonsin blivit besviken på vad jag tilldelat

Det vet du inte så mycket om.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback