Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-05-15, 18:10
  #49
Medlem
Tygbyxornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
-Adidaskläder (alltid med luvan uppe).
-Nu är det också ganska populärt med små handväskor som hänger över axeln och går ner på magen.
Becknar väska, ett förrådd för att stasha knark. Det som inkluderas i en becknar väska är givetvis produkten (knarket) i mindre påsar redo för säljning och en becknar lur, stundvis stulna stundvis köpta kort och gott är becknar luren något som lätt kan kastas bort och används främst för att kontakta kunder och bestämma tid. Becknar väskan är lätt ha på sig och är anpassad på det sättet att man slipper gå runt med för mycket knark på sig. Sen finns det givetvis grabbar som vill ge sken av kriminalitet och går runt med dessa utan att skämmas.
Citera
2018-05-17, 14:27
  #50
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carbuncle
Jo, men fatta! Ett VITT flugspö!

Franciscos fästmö Dagny är från USA och har försökt att få honom att åtminstone gå över till det amerikanska märket G. Loomis i grafitgrått eller smaragdgrönt. Men icke! Han fiskar med sina vita Fenwick som om det icke funnits en morgondag.

Fan vilka sköna inlägg, respekt!

Tyvärr, för min del, via min uppväxt, aldrig till kunnat unna mig den mest exklusiva av Svenska lyxartiklar: Fördomsfrihet.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback