Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-28, 20:01
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Vet du att det är så eller gissar du bara?
Få Svenskar är mer offentliga, behöver inte gissa
Citera
2018-03-29, 00:14
  #26
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fullgubben
Få Svenskar är mer offentliga, behöver inte gissa

En sak att veta att han är i Thailand, en annan sak att veta att han mötet lufffare. Vilket är det? (Drygar mig inte, nyfiken)
Citera
2018-03-29, 06:15
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
En sak att veta att han är i Thailand, en annan sak att veta att han mötet lufffare. Vilket är det? (Drygar mig inte, nyfiken)
Kolla hans sociala media, ser du honom i ringen med en vältränad kille i hans egen storlek någonstans?
Han kanske kunde bli bra men inte på detta viset, han turistar i Thailand och framställs som det Svenska hoppet 🇹🇭
Citera
2018-03-29, 17:40
  #28
Medlem
Brottargalnings avatar
Tidningsartikeln är nästan ett år gammal. Snubben är 17 år och tränar periodvis i Thailand. Även i Sverige tränar han och på hans instagram syns det vilka, varav flera av dem är folk på toppnivå. Likaså tränar han inte på några turistgym heller för den delen.

Ser ingen poäng på att racka ner på honom, han gör inget fel. Matchningar mot tuk tukchaffisar är inget ovanligt och händer i stort sett alla som inte är veteraner i Thailand och med tanke på att han inte befinner sig på de stora turistområdena så är det inte konstigt att han inte möter andra utlänningar utan istället för möta lokala thailändare som generellt är mindre.

Finns tusen personer som gör som Lance enda skillnaden är att hans föräldrar är kändisar. Knappast något att racka ner på honom för.
Citera
2018-03-29, 22:38
  #29
Medlem
UncleBerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Ser ingen poäng på att racka ner på honom, han gör inget fel. Matchningar mot tuk tukchaffisar är inget ovanligt och händer i stort sett alla som inte är veteraner i Thailand och med tanke på att han inte befinner sig på de stora turistområdena så är det inte konstigt att han inte möter andra utlänningar utan istället för möta lokala thailändare som generellt är mindre.

Finns tusen personer som gör som Lance enda skillnaden är att hans föräldrar är kändisar. Knappast något att racka ner på honom för.
Han förtjänar helt klart inte att nån sitter och rackar ner på honom. Men han är inte som alla tusen andra grabbar som jobbar hårt. Dom får inte sitta i riks tv och berätta om sina framtidsmål. Dom har inga föräldrar med kontakter. Om Lance faktiskt har någon riktig talang och framtid i sporten återstår att se. Förhoppningsvis går han match i sverige mot jämnårig.
Citera
2018-03-31, 14:13
  #30
Medlem
mmas avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...inte-madde-bra

Citat:
Han har gått några matcher i thaiboxning mot betydligt äldre motståndare och slagit dem alla. Men det stora målet var junior-SM, men det missade han.

– Jag fick körtelfeber och det känns riktigt surt. SM har varit mitt mål hela tiden.


Citat:
I sommar fyller Lance 18 år och blir myndig. Då ska han ta sig an sitt stora mål i livet.

– Jag ska satsa på MMA, det är mitt stora mål.
Citera
2018-04-02, 02:06
  #31
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...inte-madde-bra

Alla fördomar jag har om den där familjen gick precis i uppfyllelse.

Sluta skolan o stöttas av föräldrarna?
Citera
2018-08-02, 12:49
  #32
Medlem
RobertoSavianos avatar
Hehe, han har lagt thaiboxningskarriären på is lite. Nu ska han göra "Swedish House Mafia"-musik och bli munk.

Verkar vara en riktig kuf den här snubben.

"– Jag och min polare Linton (Calmroth) ska köra lite Swedish House Mafia-stuk. Vi har alltid älskat musik. Vi testade att ladda ner programmen och nu har vi fått ihop några dängor.

– Jag spelade upp en låt för morsan (popstjärnan Magdalena Graaf, reds. anm) och sa inte att det var vi som gjort den. Hon tyckte att den var skitbra."

"I april 2017 sa Hedman att han inte skulle sluta förrän han blev "svensk mästare och världsmästare". Och det är inget han ångrar. Han kommer att försöka balansera både musiken och idrotten.

– Jag behöver träningen. Jag blir helt förstörd om jag inte tränar. Och det är bara roligt att gå några matcher, säger han.

– Jag gör det till hundra procent. Får jag en match så kommer jag att ta den. Får jag vara med i ett VM så kommer jag att vara det. Men det blir svårare att ha två karriärer än en."
https://www.expressen.se/sport/hedma...lda-festlivet/
Citera
2018-08-02, 22:18
  #33
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Hehe, han har lagt thaiboxningskarriären på is lite. Nu ska han göra "Swedish House Mafia"-musik och bli munk.

Verkar vara en riktig kuf den här snubben.

Det där ju inget ovanligt, känns som att minst hälften av de en tränat med genom åren hoppat mellan att vara musiker eller fighter. "Yrken" som kan göra en känd är överrepresenterade bland fighters, finns många skådisar också.
Citera
2018-08-03, 15:25
  #34
Medlem
Apologists avatar
Mormor Linda blir nog glad åt att han blir buddhist
Citera
2018-12-23, 20:19
  #35
Medlem
submariners avatar
Hej,

Paradise Hotel nästa?
Citera
2019-01-13, 17:15
  #36
Medlem
Han gick ut igår på instagram live om att han ska sluta tävla i thaiboxning men fortsätta träna, och berättade även att MMA träningarna går bra nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback