Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-06-21, 13:59
  #37
Medlem
RobertoSavianos avatar
Han har fortfarande inte gått en enda riktig match i varken mma eller thai i Sverige va?
Citera
2019-06-22, 17:24
  #38
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Han har fortfarande inte gått en enda riktig match i varken mma eller thai i Sverige va?
I sådana fall borde man ju genom kvällstidninganas försorg känna till det vid det här laget?

Jag har i vilket fall inte hört något om det.
Citera
2019-06-23, 19:45
  #39
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
I sådana fall borde man ju genom kvällstidninganas försorg känna till det vid det här laget?

Jag har i vilket fall inte hört något om det.

Verkar dock gå bra med musiken iallafall.
Citera
2019-06-24, 13:30
  #40
Medlem
RobertoSavianos avatar
Kollade förresten på "Lance Vs Livet" där man bland annat plockar ut inlägg från den här tråden som han blir sårad över.

Där åker han också med Rille Nordstrand till Thailand. Kul att se Rille, som alltid kommer vara kung, men man får även se Lance möta en thailändare (Hans sjätte "match") och jag förstår att man vill göra bra TV av det, men det är uppenbart att det är en arrad match där thailändaren lägger sig ner efter en träff på handskarna? Man får se själva "knocken" och ser galet suspekt ut.

Tror dock att Lance hade säkert kunnat bli bra. Hans teknik ser helt okej ut och han har nog bra potential att bli bra, speciellt om Nordstrand skulle träna honom, men tror ändå Lance kommer satsa på musiken och har nog mer eller mindre lagt ner sin satsning på thaiboxning/mma.

Verkar vara en helt okej grabb, det enda man stör sig på är hans naivitet att han tror att de matcherna han gått är på riktigt, samt att han säger att han ska gå matcher i MMA när han inte ens gjort 10 BJJ-träningar totalt under hela sitt liv.

De är även på Phi-phi i serien och där var tanken att han skulle gå en sån fyllematch, men de hitta ingen motståndare där. Hade varit kul att se.
Citera
2019-06-26, 11:28
  #41
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Kollade förresten på "Lance Vs Livet" där man bland annat plockar ut inlägg från den här tråden som han blir sårad över.

Där åker han också med Rille Nordstrand till Thailand. Kul att se Rille, som alltid kommer vara kung, men man får även se Lance möta en thailändare (Hans sjätte "match") och jag förstår att man vill göra bra TV av det, men det är uppenbart att det är en arrad match där thailändaren lägger sig ner efter en träff på handskarna? Man får se själva "knocken" och ser galet suspekt ut.

Tror dock att Lance hade säkert kunnat bli bra. Hans teknik ser helt okej ut och han har nog bra potential att bli bra, speciellt om Nordstrand skulle träna honom, men tror ändå Lance kommer satsa på musiken och har nog mer eller mindre lagt ner sin satsning på thaiboxning/mma.

Verkar vara en helt okej grabb, det enda man stör sig på är hans naivitet att han tror att de matcherna han gått är på riktigt, samt att han säger att han ska gå matcher i MMA när han inte ens gjort 10 BJJ-träningar totalt under hela sitt liv.

De är även på Phi-phi i serien och där var tanken att han skulle gå en sån fyllematch, men de hitta ingen motståndare där. Hade varit kul att se.

Vilka inlägg var det??

Det är ju en oerhörd konkurrens så satsar du inte fullt ut och brinner för sporten kan du glömma att lyckas. Lance känns mer som en Paradise Hotel deltagare som njuter av att finnas med på nöjessidorna och vara känd från TV.
Citera
2019-11-19, 20:30
  #42
Moderator
Protons avatar
Nu får det vara färdigtramsat.

Glöm inte bort att det är ett kampsportsforum och jag förväntar mig att kampsportsaspekterna diskuteras i detta forum, övrigt skvaller och påhopp går bra att ta i exempelvis kändisskvaller. Tack.

/Moderator.
Citera
2021-11-02, 10:19
  #43
Medlem
Detevigaavigas avatar
Han gör musikkarriär nu istället.
Och det låter bra.
Citera
2021-11-21, 05:53
  #44
Medlem
MrsEjPKs avatar
Han är så desperat att bli kändis på riktigt .
Utnyttjar tom sin fars missbruk och hans eget "missbruk" känns väldigt fake .

Och nu ska han vara med i melodifestivalen.
Lance känns så fruktansvärt fake.

Det är otroligt svårt att ta honom på allvar.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback