Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-23, 13:38
  #13
Medlem
godboys avatar
I den prisklassen hade jag inte köpt en gammal rutten Volvo. Jag hade satsat på en Avensis.
Citera
2018-03-23, 13:44
  #14
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
I den prisklassen hade jag inte köpt en gammal rutten Volvo. Jag hade satsat på en Avensis.

I den prisklassen köper man ingen röten bil oavsett märke
Citera
2018-03-23, 13:49
  #15
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
I den prisklassen köper man ingen röten bil oavsett märke
Jo, jo. Jag håller med dig i sak. Haft min beskärda del av sådana bilar på 90 talet. Idag har jag köpt mig en helt ny Yaris, haft den ett år och är supernöjd. Ingen lyxbil, men den är billig i drift och pålitlig och faktiskt bekväm. Men mitt tips om man ska köpa beganat, ffa i TS prisklass, så ska man välja enkla pålitliga bilar, ju mer lullull som finns ju mer kommer krångla och bli dyrt. Dessutom ska man ju helst ha råd att köra den.
Citera
2018-03-23, 13:58
  #16
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jo, jo. Jag håller med dig i sak. Haft min beskärda del av sådana bilar på 90 talet. Idag har jag köpt mig en helt ny Yaris, haft den ett år och är supernöjd. Ingen lyxbil, men den är billig i drift och pålitlig och faktiskt bekväm. Men mitt tips om man ska köpa beganat, ffa i TS prisklass, så ska man välja enkla pålitliga bilar, ju mer lullull som finns ju mer kommer krångla och bli dyrt. Dessutom ska man ju helst ha råd att köra den.

Ja det är ju sant. En Toyota går tills den ramlar ihop och har bilen varit med om mycket, pålitliga är dom
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback