Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-03, 19:32
  #25
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Beställde en S9+ och en Note 9 igår, ska bli spännande detta.😁

Jag hoppas att du hoppade på ICONX erbjudandet!
Citera
2018-09-03, 22:37
  #26
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Jag hoppas att du hoppade på ICONX erbjudandet!
Japp....hämtade luren för ett par timmar sedan 😀
Citera
2018-09-05, 18:49
  #27
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Japp....hämtade luren för ett par timmar sedan 😀

Nice! Gratis e gott!
Citera
2018-09-05, 20:53
  #28
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Nice! Gratis e gott!
Gratis?
Citera
2018-09-06, 05:30
  #29
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Gratis?

Ja alltså ICONX lurarna menade jag!
Citera
2018-09-06, 21:56
  #30
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Ja alltså ICONX lurarna menade jag!
Ah....tänkte inte på dom😁

Nu har jag fått igång bägge sim korten med mail och så, men jag har lyckats få till så jag måste slå ett lösenord varje gång jag ska öppna telefonen. Jag valde ansiktsigenkänning för att öppna luren, men koden är den jag var tvungen att hitta på för Outlook.

Det står kod,ansiktsigenkänning på upplåsningsalternativ men jag får inte bort att jag måste slå koden varje jävla gång, är det någon som vet Hur man löser det?
Citera
2018-09-07, 05:17
  #31
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Ah....tänkte inte på dom😁

Nu har jag fått igång bägge sim korten med mail och så, men jag har lyckats få till så jag måste slå ett lösenord varje gång jag ska öppna telefonen. Jag valde ansiktsigenkänning för att öppna luren, men koden är den jag var tvungen att hitta på för Outlook.

Det står kod,ansiktsigenkänning på upplåsningsalternativ men jag får inte bort att jag måste slå koden varje jävla gång, är det någon som vet Hur man löser det?

Inställningar -> Låsskärm och säkerhet -> skärmlåstyp. Där har jag valt "Ingen".
Citera
2018-09-07, 06:48
  #32
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Inställningar -> Låsskärm och säkerhet -> skärmlåstyp. Där har jag valt "Ingen".
Men när jag trycker på låsskärm och säkerhet så får jag även där slå koden och sen bekräfta den, när jag har gjort det så återgår den bara till skärmlåstyp.
Citera
2018-09-07, 16:41
  #33
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Men när jag trycker på låsskärm och säkerhet så får jag även där slå koden och sen bekräfta den, när jag har gjort det så återgår den bara till skärmlåstyp.

Aja det är länge sedan jag tog bort kodlås osv, kommer inte håg längre..... Du får kolla Simlås med det går att stänga av. Varför inte läsa lite i manualen.....

Citera
2018-09-07, 18:29
  #34
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Aja det är länge sedan jag tog bort kodlås osv, kommer inte håg längre..... Du får kolla Simlås med det går att stänga av. Varför inte läsa lite i manualen.....

Det löste sig, ändrade till iris&ansiktsigenkänning så behövde jag inte slå in lösenord längre😁
Citera
2018-09-07, 18:57
  #35
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Det löste sig, ändrade till iris&ansiktsigenkänning så behövde jag inte slå in lösenord längre😁

Nice Kan rekommendera att gå med i forumet Swedroid https://swedroid.se/forum/

Där finns hur mycket som helst om just Galaxy S+ o alla andra Android lurar!
Det är där jag hittar det mesta till min S9+
Citera
2018-11-03, 11:28
  #36
Medlem
BassReevess avatar
Jag har använt iPhone sen de släpptes (med en liten paus för en Samsung på ett år för ett par år sedan). Så jag är van vid iPhone.
Men då jag har använt min iPhone 7 i två år nu, börjar batteriet dö ut. Och att köpa en ny iPhone idag är rent ut sagt alldeles för dyrt.

Jag ser nu att Comviq har Samsung Galaxy S9+ för 395 kr/mån. Är det värt priset?
Och hur är det att gå över från iPhone till Samsung; är det en "stor omställning".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback