Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-03-22, 17:51
  #25
Medlem
Tillägg till mitt föregående inlägg: jag kan å andra sidan inte heller förstå kraven på, så att säga, biologisk spårbarhet från avkommans sida. Jag har alltid antagit att jag är produkten av mina nominella föräldrars könsumgänge, men om jag nu plötsligt finge veta att min far (uppenbarligen mer sannolikt än min mor!) i själva verket vore någon helt annan än jag trott; eller att jag i själva verket vore adopterad från biologiska föräldrar i Abkhasien, vad skulle jag bry mig om det? Jag är ändå den jag är.
Citera
2018-03-23, 22:09
  #26
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Exakt min åsikt också. Tur det dök upp ett hälsosamt alternativ. AfS. Ett bättre Alternativ för Sverige

Jag tror det handlar om att makteliten i västvärlden ville importera in billig arbetskraft genom massinvandring, men de förstod redan från start att det skulle innebära att nationalistiska högerpartier skulle så småningom ta makten till följd av det.

De såg dock inget problem med detta utan snarare som en absolut nödvändig reaktion för att stabilisera samhället och se till att lag och ordning upprätthålls efter deras massiva och kaosartade arbetskraftsimport.

De visste och ville att SD skulle bli största parti så småningom, och att de andra riksdagspartierna skulle ta efter aspekter av deras restrektiva invandringspolitik (det var deras plan redan från början).

Makteliten är alltid ett steg före, och om de inte ville ha SD i riksdagen och Trump som president så skulle de inte låtit någon av dem bli det under några som helst omständigheter. De ser till att mainstreanmedierna tystar ner invandringsproblematiken och behandlar exempelvis SD och Trump orättvis så att de får en martyrstatus och vips så får folk sympati och börjar lyssna på dem och tro att de är legitima till följd av hur medieetablissemanget beter sig.
__________________
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-03-23 kl. 22:22.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback