Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-21, 22:22
  #1
Medlem
Hej någon som kommit längre än andra världen? Har kört fast och behöver hjälp kollat på Youtube flera ggr men fattar inte hur man kommer vidare.
Citera
2018-03-21, 22:24
  #2
Avstängd
creepingdeaths avatar
ge det några månader till.
Citera
2018-03-21, 22:57
  #3
Medlem
onelostsouls avatar
Snurra med snoic the hedgegog.
Citera
2018-03-22, 02:28
  #4
Medlem
Elementarts avatar
Vart fastnar du då? När jag skummade igenom en walkthrough på youtube så verkade det ganska linjärt.
Citera
2018-03-22, 16:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Vart fastnar du då? När jag skummade igenom en walkthrough på youtube så verkade det ganska linjärt.

Kollat på 2 olika videos testat att göra likadant men icke banan misslyckas gång på gång. Det är precis på slutet av banan man skall göra nåt vet inte vad. Det är 2 banan i andra världen precis i början av spelet. Det är ett bra spel men nu har jag eller rättare sagt min grabb kört fast...
Citera
2018-03-22, 23:32
  #6
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daemon75
Kollat på 2 olika videos testat att göra likadant men icke banan misslyckas gång på gång. Det är precis på slutet av banan man skall göra nåt vet inte vad. Det är 2 banan i andra världen precis i början av spelet. Det är ett bra spel men nu har jag eller rättare sagt min grabb kört fast...

Är det en original-skiva eller en bränd skiva? Om det är en bränd skiva kan det vara orsaken, annars kan du läsa en guide online här för att se om det är något ni har missat: http://www.ign.com/wikis/sonic-the-black-knight/Guide
Citera
2018-03-23, 20:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Är det en original-skiva eller en bränd skiva? Om det är en bränd skiva kan det vara orsaken, annars kan du läsa en guide online här för att se om det är något ni har missat: http://www.ign.com/wikis/sonic-the-black-knight/Guide

Det är nerladdat ligger på HDD... Tack för guiden ska se om vi klarar det nu
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback