Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-30, 02:46
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Detta är sanning inte propaganda.

https://m.youtube.com/watch?v=6cYZ8dUgPuU

Det stora som är utelämnat är att den onda elitkonspirationen kallar sig Illuminati och att de har ett kontrakt med djävulen.

Ska bli intressant när stormen kommer till Sverige. Följande borde vara svettiga:
-Psykvården
-Läkemedelsindustrin
-Rättsväsende
-Kungahuset
-Wallenbergarna
-FRA och MUST (tror du själv på att C KSI tog självmord 2012?)

Staten kommer åka på en sån jävla smocka för att man tillåtit skiten i kulisserna. Många som borde ta emot folkets raseri..

Eller så är Illuminati konspirationsteorin en teori som baserat sig på felaktiga antagen. Roten av dessa idéer (tex pyramiden som du nämner i ett av dina inlägg samt mycket annat) kommer från forntida skrifter. Dessa forntida skrifer har sedan tolkats fel och en fel uppfattning har fåtts.

För att ge ett exempel på hur tokigt översättningsfel kan resultera i konstiga antaganden. Sokrates sades under sin tid ha en Daemon med sig vart en än gick. Daemon, på den tiden, översattes till idag det engelska ordet 'Spirit'. En annan betydelse för detta ord på engelska är 'God of a secondary order'. Ordet i sig hade inget med djävulskap att göra, utan det var inte fören Kristendomen kom till och gjorde diverse Gudar till det motsatta. Daemon blev utbytt till ordet 'Demon'. Lucifer är ett annat exempel. Har inget med djävulen att göra, utan menar 'Light-Bearer' och har en djup esoterisk betydelse. Ba-al ett annat exempel, som kom att nästan bli synonymt med Lucifer. Enligt Manly P Hall så representerar Ba-al 'My Lord who sings'.

Ta och kolla på några Manly P Hall föreläsningar som finns gott om på youtube. Kan lära sig ett och annat från dem. Var försiktig dock. Allt han säger skall inte tas bokstavligen. Man får lyssna på samma föreläsning både en, två och tre gånger innan man börjar förstå. Vissa är lättare än andra, självfallet.
2018-10-11, 19:47
  #122
Medlem
BlackManXs avatar
Min psykos började med att jag mötte en udda varelse som berätta för mig att jag nu ska uppleva en värld som härmar mig i allt jag gör fast på ett annorlunda sätt. Alla är med mig fast också många kommer vara emot mig i denna vandring som jag skall bemöta. Det finns manipulation men också änglar som försöker motverka negativ manipulation. Jag skulle få ett "uppvaknande" i min anti-troende värld, och kunna relatera till allt som händer runt omkring mig. Allt var riktad emot mig eller för mig. Det var som en ond läxa jag fick där allting bara blir för mycket, som att någon släpper en bomb av oändlig fakta om en troende värld i mitt huvud. Samtidigt kände jag mig som en väldigt viktig person för omvärlden då allt cirkulerade kring mig, ville jag se en förändring i hela världen var jag tvungen att börja med mig själv. Mycket mer kunde jag egentligen inte göra.

Otroligt fascinerad av all konst i världen trodde jag att artister/konstnärer försökte ta kontakt med mig för att sprida deras budskap om den nya världen som tillsammans med mig dom skulle fixa. Detta gjorde mig otroligt rädd för jag ville inte vara denna viktiga person som lyckades förändra världen. Istället ville jag vara någon av dom konstnärer som inspirerat mig och talat om för mig vilka enorma krafter jag egentligen hade.

Var helt övertygad om att ett chip var inplanterat i min hjärna och jag höll på att evolutionernas till en robotmänniska.

Jag var i psykos i drygt ett år innan jag blev inlagd på psyke där jag blev kvar en väldigt lång stund. Jag har nu varit sjukskriven i sju år och vet att det bara var fantasier som uppstod i och med ett fucke'd up dopamin system. Till en början var psyket som att hamna i helvetet... Jag hade gärna hellre varit sjuk än att vara där till en början men jag blev tvingad. Hade gärna hellre blivit läkt av en shaman eller något annat alternativt. men men... jag har det ganska bra idag ändå trots min psykossjukdom som jag inte märker av tack vare anti-psykos medicin.
__________________
Senast redigerad av BlackManX 2018-10-11 kl. 20:01.
2018-10-11, 21:37
  #123
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackManX
Min psykos började med att jag mötte en udda varelse som berätta för mig att jag nu ska uppleva en värld som härmar mig i allt jag gör fast på ett annorlunda sätt. Alla är med mig fast också många kommer vara emot mig i denna vandring som jag skall bemöta. Det finns manipulation men också änglar som försöker motverka negativ manipulation. Jag skulle få ett "uppvaknande" i min anti-troende värld, och kunna relatera till allt som händer runt omkring mig. Allt var riktad emot mig eller för mig. Det var som en ond läxa jag fick där allting bara blir för mycket, som att någon släpper en bomb av oändlig fakta om en troende värld i mitt huvud. Samtidigt kände jag mig som en väldigt viktig person för omvärlden då allt cirkulerade kring mig, ville jag se en förändring i hela världen var jag tvungen att börja med mig själv. Mycket mer kunde jag egentligen inte göra.

Otroligt fascinerad av all konst i världen trodde jag att artister/konstnärer försökte ta kontakt med mig för att sprida deras budskap om den nya världen som tillsammans med mig dom skulle fixa. Detta gjorde mig otroligt rädd för jag ville inte vara denna viktiga person som lyckades förändra världen. Istället ville jag vara någon av dom konstnärer som inspirerat mig och talat om för mig vilka enorma krafter jag egentligen hade.

Var helt övertygad om att ett chip var inplanterat i min hjärna och jag höll på att evolutionernas till en robotmänniska.

Jag var i psykos i drygt ett år innan jag blev inlagd på psyke där jag blev kvar en väldigt lång stund. Jag har nu varit sjukskriven i sju år och vet att det bara var fantasier som uppstod i och med ett fucke'd up dopamin system. Till en början var psyket som att hamna i helvetet... Jag hade gärna hellre varit sjuk än att vara där till en början men jag blev tvingad. Hade gärna hellre blivit läkt av en shaman eller något annat alternativt. men men... jag har det ganska bra idag ändå trots min psykossjukdom som jag inte märker av tack vare anti-psykos medicin.

Hemsk läsning men det hemskaste är att du blivit hjärntvättad av psykvården att allt var fantasier. Det VAR det inte.

Jag vet det mer bestämt än du blivit itutad att det är sjukdom. Du hade/har antagligen ett (stort) uppdrag för något gott som du blivit berövad på. Det fanns inprogrammerat i ditt DNA och du blev säkert väckt i rätt tid. Inget är en slump!

Problemet är att mörkret, det är faktiskt så enkelt som djävulen, motarbetar alla som har ett större uppdrag inprogrammerat och Illuminati hjälper till. Det hela blir inledningsvis en prövning kan man säga.
Det krävs en hel del för att få hela bilden klar för sig. Informationen via tallkottkörteln kan bli för mycket. Antipsykos stänger tallkotten vilket kanske är skönt för en del. Av din text att döma blev det rörigt och skrämmande och du kom aldrig till att förstå ditt uppdrag. Det är så för dem flesta har jag lärt mig.

Jag kan rekommendera att läsa detta. Ger en bra intro till en del om "psykisk sjukdom" tycker jag.
https://www.elisehallberg.se/halsa-o...le.php?ID=8036

Edit: Skrev att du väcktes i rätt tid men det är nog så att du aldrig kom så långt som till väckning p.g.a att du blev så motarbetad av det mörka. Men tar man sig igenom och förstår det hela blir det fantastiskt, resan förändrar dig som människa. Om du tar dig till väckning ger djävulen upp då han förstår att det är kört. Det som väntar efteråt är kraftig harmoni, ett samröre med något gott, fantastiskt välbefinnande och en vilja att göra det rättfärdiga i en ganska, bakom kulisserna, bisarr och ond värld.
__________________
Senast redigerad av GothamCity 2018-10-11 kl. 22:32.
2018-10-11, 23:46
  #124
Medlem
BlackManXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Hemsk läsning men det hemskaste är att du blivit hjärntvättad av psykvården att allt var fantasier. Det VAR det inte.

Jag vet det mer bestämt än du blivit itutad att det är sjukdom. Du hade/har antagligen ett (stort) uppdrag för något gott som du blivit berövad på. Det fanns inprogrammerat i ditt DNA och du blev säkert väckt i rätt tid. Inget är en slump!

Problemet är att mörkret, det är faktiskt så enkelt som djävulen, motarbetar alla som har ett större uppdrag inprogrammerat och Illuminati hjälper till. Det hela blir inledningsvis en prövning kan man säga.
Det krävs en hel del för att få hela bilden klar för sig. Informationen via tallkottkörteln kan bli för mycket. Antipsykos stänger tallkotten vilket kanske är skönt för en del. Av din text att döma blev det rörigt och skrämmande och du kom aldrig till att förstå ditt uppdrag. Det är så för dem flesta har jag lärt mig.

Jag kan rekommendera att läsa detta. Ger en bra intro till en del om "psykisk sjukdom" tycker jag.
https://www.elisehallberg.se/halsa-o...le.php?ID=8036

Edit: Skrev att du väcktes i rätt tid men det är nog så att du aldrig kom så långt som till väckning p.g.a att du blev så motarbetad av det mörka. Men tar man sig igenom och förstår det hela blir det fantastiskt, resan förändrar dig som människa. Om du tar dig till väckning ger djävulen upp då han förstår att det är kört. Det som väntar efteråt är kraftig harmoni, ett samröre med något gott, fantastiskt välbefinnande och en vilja att göra det rättfärdiga i en ganska, bakom kulisserna, bisarr och ond värld.


Det får mig att känna mig mer positiv till min psykos som faktiskt inte var så hemsk, mest rörig och jag fick aldrig klart för mig vad mitt "uppdrag" var. Jag hör röster och dom slutar aldrig hur mycket medicin jag än får men detta nämner jag inte för psyket då dom ändå är positiva röster följt av ett oljud ett sorts "click" i örat varje gång rösten säger något. Ibland bollar jag tankar med rösterna, detta får mig att känna mig mindre ensam och som att någon mer än jag är med mig i mitt liv fast det kanske bara är mitt högre jag. Det är som att det bor flera personer i min kropp. Dom säger att psykoser är en typ av schizofreni. Men jag är långt ifrån troende även fast jag gillar att leka med fantasin...

Edti; jag planerar att bli fri från medicinerna inom ett år och prova om jag klarar av det, dom gör mig nämligen väldigt trött. Jag hade en icke-organisk psykos vilket betyder att jag inte hade några skador på hjärnan.
__________________
Senast redigerad av BlackManX 2018-10-11 kl. 23:50.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback