Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-21, 16:35
  #13
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Han ska UT efter straffet. UT, Bara UT.

Det enda sätt han ska UT (från fängelset) på är via likbil.
Citera
2018-03-21, 16:39
  #14
Medlem
P55s avatar
Räcker väl med att titta på hennes bild och konstatera att denna kärring inte är frisk i huvudet.
Akilov har ju utfört en krigshandling mot Sverige och lemlästat några av oss, förstört livet för ännu fler för all framtid, så att hon överhuvudtaget uttalar sig renderar henne till samhällstyckarnas sophög!

Men hon är säkert så blöt i trosan nu så hon kommer säkert att skriva till honom och framledes besöka honom, bara för att få smaka på en äcklig terroristkuk! Om han nu har någon.

Och hon är säkert inte ensam om det, finns en hel del batikhäxor, skräpkärringar, fylletanter och äventyrslystna kåta tjejer som han kommer brevväxla med.
Citera
2018-03-21, 16:40
  #15
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2systrar
Hittar inget på ETC länk tack. Inte friatider.

Skulle precis säga det och efterfråga en länk.
Jag litar inte på Fria Tider. Jag litar inte på någon tidning, där de påstår saker utan att ha länk till källa
Citera
2018-03-21, 16:42
  #16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jag kan inte dra mig till minnes att hon skrivit något liknande om andra mördare. Gäller detta enbart muslimska terrorister?
Citera
2018-03-21, 16:45
  #17
Medlem
Filipmedstrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2systrar
Hittar inget på ETC länk tack. Inte friatider.

Provade du sökfunktionen på ETC? Kom upp direkt på första sökningen.

https://www.etc.se/kultur-noje/akilo...e-oss-ett-svar
Citera
2018-03-21, 16:46
  #18
Medlem
Filipmedstrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Skulle precis säga det och efterfråga en länk.
Jag litar inte på Fria Tider. Jag litar inte på någon tidning, där de påstår saker utan att ha länk till källa

https://www.etc.se/kultur-noje/akilo...e-oss-ett-svar
Citera
2018-03-21, 16:47
  #19
Medlem
Filipmedstrings avatar
"Mitt mål vore ett samhälle där Rakhmat Akilov en dag efter avtjänat straff kunde jobba i kassan på Coop."

Stina tror han kommer komma ut. Hon är inte lite rubbad den tanten.
Citera
2018-03-21, 16:48
  #20
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filipmedstring
https://www.etc.se/kultur-noje/akilo...e-oss-ett-svar

Tack för länken!
Men den är bakom en vägg och kan således inte läsas utan att betala. Så därför finner jag TS:s trådstart inte trovärdig.
Citera
2018-03-21, 16:49
  #21
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Vidrigt! Hon borde tvingas läsa upp detta inför mördarens offer.
Och sedan svara på frågor om vilka mördare hon vill möta på Coop, alla eller bara islamister eller bar massmördare?
Citera
2018-03-21, 16:52
  #22
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
... Gäller detta enbart muslimska terrorister?
Givetvis. De vita männen har ju så många 'fringisar' redan.
Citera
2018-03-21, 16:52
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Men vadå? Ska man inte återanpassas i samhället efter avtjänat straff? Det är väl liksom hela grejen även om han kommer få sitta många år ju. Vad har religionen med saken att göra? Se på Breivik liksom.

du menar att det är normalt att ha ihjäl 150 oskydiga personer eller köra ner dem med lastbil och sedan ska man hjälteförklara dem? De ska inte belasta skattebetalarna utan man ska sätta en kula i den på en gång. Undrar om man hade tyckt samma sak om man fått sin mamma överkörd eller fått sin dotter ihjälskjuten. Det är alltid de med allra lägst intelligens, psyksjuka och feminister som ha en åsikt som är uppochner eller att man är politiker och anser att "islam är fredens religion".
__________________
Senast redigerad av hellodarkness 2018-03-21 kl. 16:56.
Citera
2018-03-21, 16:52
  #24
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Vidrigt! Hon borde tvingas läsa upp detta inför mördarens offer.
Och sedan svara på frågor om vilka mördare hon vill möta på Coop, alla eller bara islamister eller bar massmördare?

Instämmer, det hon gör är att spotta på alla terroristens offer med sitt uttalande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback