Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-20, 21:29
  #1
Medlem
Min polare jagar och har kameror uppsatta som fotar när något rör sig och skickar bilderna till hans mobil.

Tidigare fick han denna bild, vilket ser jävligt mysko ut: https://imgur.com/a/xrfyq (till höger om tunnan)

Ser ut som någon mytologisk varelse (typ hälften människa, hälften djur), men har säkert naturliga förklaringar. Men vad fan är det för nåt?
Citera
2018-03-20, 21:33
  #2
Medlem
Patguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tremolosy
Min polare jagar och har kameror uppsatta som fotar när något rör sig och skickar bilderna till hans mobil.

Tidigare fick han denna bild, vilket ser jävligt mysko ut: https://imgur.com/a/xrfyq (till höger om tunnan)

Ser ut som någon mytologisk varelse (typ hälften människa, hälften djur), men har säkert naturliga förklaringar. Men vad fan är det för nåt?

en helt vanlig varg.
Citera
2018-03-20, 21:33
  #3
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tremolosy
Min polare jagar och har kameror uppsatta som fotar när något rör sig och skickar bilderna till hans mobil.

Tidigare fick han denna bild, vilket ser jävligt mysko ut: https://imgur.com/a/xrfyq (till höger om tunnan)

Ser ut som någon mytologisk varelse o(typ hälften människa, hälften djur), men har säkert naturliga förklaringar. Men vad fan är det för nåt?

Är nyfiken men kan inte se bilden. Går det att förklara hur det ser ut?
Citera
2018-03-20, 21:36
  #4
Medlem
fejsetnr1s avatar
Med den dåliga kameran kan det la lika väl kvitta att ha någon...ser ju fan kasst ut.. ångra att jag kollade för fans ju inget att se. Bara din fantasi kan se nåt av värde på den blurriga bilden,,,
Citera
2018-03-20, 21:42
  #5
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Är nyfiken men kan inte se bilden. Går det att förklara hur det ser ut?

Nej går inte att förklara, värsta suddiga bilden.
Citera
2018-03-20, 21:44
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Med den dåliga kameran kan det la lika väl kvitta att ha någon...ser ju fan kasst ut.. ångra att jag kollade för fans ju inget att se. Bara din fantasi kan se nåt av värde på den blurriga bilden,,,

Ja, tyvärr är det dålig bild. Men om du inte använder en Amiga 500 från 1993 borde du ändå se att där finns något. Eller testa med förstoringsglas
Citera
2018-03-20, 21:50
  #7
Medlem
AX64s avatar
Ser ut som en yngling i bruna shorts och med bar överkropp som troligen dragit i sig en folköl för mycket och behövde spy lite vid busken där. Alternativt plockar han blåbär. Case closed?
Citera
2018-03-20, 21:52
  #8
Medlem
Knucklehugss avatar
Det är arslet på en älg alt två
Citera
2018-03-20, 21:53
  #9
Medlem
Ser ut som en människa i bruna byxor som står framåtböjd och rotar bland buskarna..
Citera
2018-03-20, 21:56
  #10
Medlem
rayraviolis avatar
En mindre älg eller kanske en hjort? Men detta blir en gissningslek eftersom bilden är får dålig. Det skulle lika gärna kunna vara en sten eller en myrstack.
Citera
2018-03-20, 22:04
  #11
Medlem
Crashs avatar
varg eller hund ser det ut som när man zoomar bilden
Citera
2018-03-20, 22:20
  #12
Medlem
CommonSenses avatar
2018 och folk har kameror som tar samma kvalitet som en potatis.

Svårt och angöra då bilden är kass, men skulle gissa på räv
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback