Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-05-04, 06:41
  #61
Medlem
2560ps avatar
Hur gick det med detta, fick du något svar TS?
Citera
2018-10-16, 00:08
  #62
Medlem
Jag fick tyvärr inget svar från labbet där vi skickade provet. Det var för liten mängd torkad vätska för att en analys skulle kunna utföras...trist
Citera
2018-10-17, 21:24
  #63
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerbitch
Jag fick tyvärr inget svar från labbet där vi skickade provet. Det var för liten mängd torkad vätska för att en analys skulle kunna utföras...trist
Vad synd, jag trodde modern analysteknik skulle klara sig med en droppe eller ännu mindre. Fast jag vet inte vilke metod labbet försökte med. Står den något om analysmetod? Det kan exempelvis stå EN följt av en massa siffror.

Har du sluppit de där pölarna sedan då?
Citera
2018-10-28, 01:55
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerbitch
Jag fick tyvärr inget svar från labbet där vi skickade provet. Det var för liten mängd torkad vätska för att en analys skulle kunna utföras...trist

Hej Killerbitch. Jag har länge sett denna tråd men inte läst och följt den förrän nu, när jag ser
vilken hund du har måste jag ställa några frågor till dig.

1. Din hund är en Siberian Husky?
2. Hur många timmar är din hund hemma ensam?
Är själv ägare till en snart 3år gammal Siberina Husky som givet vis är skott tränat.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback