Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-20, 17:27
  #1
Medlem
Gutsuus avatar
Tja! Dags för nästa kur innan sommaren, 12V

Eget förslag till kur:
12v
V 1-6:
Testo P 150mg e1d (frontning 2 första sticken)
Npp 150mg e1d (frontning 2 första sticken)
Dbollar 40mg/dag

V 7-12:
Testo P 100mg e1d
Tren A 100mg e1d
mast P 100mg e1d
T3 50mcg/dag

Frågor:
Va tror ni om kuren?

Är egentligen ute efter Epistane istället för t3 men hittar det inte någonstans.Någon som vet butik skriv gärna i pm.

Är det värt att köra snabba estrar genom hela kuren eller är det fördel att först börja med långsamma för att sedan avsluta med snabba?

Förslag för att bli hårdare innan sommaren? kasta in winnare, byta ut mast, t3? T3 vs clen?

Skulle vara intressant att höra din favorit kur och varför. Är öppen för andra grejer

Ålder:25+

Vikt:85kg

Längd:180cm

Uppskattad BF%:13%

Medicinska problem:Inga

Schema:
Måndag: Baksida ben & ländrygg
Tisdag: Bröst Triceps
Onsdag: Rygg Biceps
Torsdag: Ben Mage
Fredag: Axlar
lördag: Armar mage

Styrkestats, bänk, böj och mark:140, 160, 200

Nuvarande kostupplägg:Mellan 3-5k kcal

Träningserfarenhet:Gym i 10år

Tidigare kurer:Testo P, testo E, EQ, Tren A, npp, Deca, Dbollar, Anavar.

Eget förslag till PCT:
Hcg, nolva, clomid i två veckor en vecka efter sista stick.

Mål med kuren:
Stenhård sommarkropp.
Citera
2018-03-20, 22:51
  #2
Medlem
saftig kur jag gillar och kommer följa

jag hade gärna sett lite högre PR med din kur historik och 10 års tränings erfarenhet men vem fan är perfekt liksom

kör snabba estrar, det är roligare och det händer mer grejjer, det är det jag kommer göra i sommare själv

jag hade slängt ut t3, har aldrig använt det men min uppfattning av det är bara skit helt enkelt

jag personligen hatar winnar men där blir du fucking hård, annars masteron är riktigt fint prepp om du får tag i bra masteron, hamnar lätt på min topp lista av prepp

mellan 3-5 k kcal... var ärlig nu... släng ut en äkta siffra för inte fan ''missar man'' eller ''glömmer'' att äta 2000 kcal
Citera
2018-03-21, 00:04
  #3
Medlem
Gutsuus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
saftig kur jag gillar och kommer följa

jag hade gärna sett lite högre PR med din kur historik och 10 års tränings erfarenhet men vem fan är perfekt liksom

kör snabba estrar, det är roligare och det händer mer grejjer, det är det jag kommer göra i sommare själv

jag hade slängt ut t3, har aldrig använt det men min uppfattning av det är bara skit helt enkelt

jag personligen hatar winnar men där blir du fucking hård, annars masteron är riktigt fint prepp om du får tag i bra masteron, hamnar lätt på min topp lista av prepp

mellan 3-5 k kcal... var ärlig nu... släng ut en äkta siffra för inte fan ''missar man'' eller ''glömmer'' att äta 2000 kcal

Tja! Kul att du gillar upplägget! Jag tror det blir en fin kur! För att få den sista hårda looken behövs t3, epi eller clen känns det som... läser man zyzz gamla kurraporter så inkluderar han både clen och t3

Statsen e väl inte superhöga men nästan alltid kört små doser och ökat från 65kg till 90 genom åren. Alltid varit supersmal med andra ord så jag e nöjd

Maten menade jag att jag kommer börja med runt 5k tillsammans med dbollarna för att sedan trappa ner till drygt 3k och då få ett litet överskott bara om något alls i slutet av kuren.
__________________
Senast redigerad av Gutsuu 2018-03-21 kl. 00:14.
Citera
2018-04-03, 15:39
  #4
Medlem
Gutsuus avatar
Dag 5 efter första stick

Satte testot, npp:n och började knapra dbollarna i torsdags. Körde första passet på länge igår. Gick som förväntat, noll pump, noll kontakt. Kom precis hem från andra passet och det gick lite bättre. Lite bättre flow och motivation dock känner jag inte av grejerna nånting på gymmet. Kåtheten och hungern har ökat litegrann. Har totalt gjort tre stick. Tor, lör, mån.
Citera
2018-04-03, 23:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gutsuu
Tja! Kul att du gillar upplägget! Jag tror det blir en fin kur! För att få den sista hårda looken behövs t3, epi eller clen känns det som... läser man zyzz gamla kurraporter så inkluderar han både clen och t3

Statsen e väl inte superhöga men nästan alltid kört små doser och ökat från 65kg till 90 genom åren. Alltid varit supersmal med andra ord så jag e nöjd

Maten menade jag att jag kommer börja med runt 5k tillsammans med dbollarna för att sedan trappa ner till drygt 3k och då få ett litet överskott bara om något alls i slutet av kuren.


såg inte ens att du hade svarat förens nu :P

läser man om zyzz så tycker jag att man inser ganska snabbt att hjärn kontoret stängde ner för länge länge sen.. du får tänka på att detta var en vandrande död man vi pratar om, zyzz hade aldrig något att förlora för han var redan döds dömd innan han började preppa bara så du vet...

krävs inte raket forskning att preppa då det är fan bara o kötta i sig allt man kommer över o det var typ vad han gjorde så du vet om det

jag ratar inte dig nu bara zyzz så blir inte lack på mig, tycker bara att du kanske borde ta lärdom av folk som faktiskt har något att förlora o inte lita blint på en man som skiter i om han dör när han ändå ska dö inom några månader.. hans dom blev bara flyttad gång på gång av läkarna

det klargör en hel del med maten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback