Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-20, 16:14
  #1
Medlem
Lacerdas avatar
2018, dags att rosta. Blev en aning forvanad nar jag upptackte en artikel dar Expressen publicerar bilder och namn pa en massa araber som drogar, misshandlar och valdtar unga svenskor.
https://www.expressen.se/nyheter/bro...r-tillsammans/
Citat:
Adam Al-Zawatia, 44, slog en kvinna blodig och våldtog henne tillsammans med en annan man – men har inte avtjänat en dag av sitt straff.
■■ Krögaren Navid Atlassi, 51 och festfixaren Bardiya Pajouhi, 26, överöste två 16-åringar med alkohol och filmade sedan när de utsatte de sovande flickorna för grova våldtäkter.
Det kaenns naestan som att SD har mutat till sig denna artikel.
Jag tycker att det aer riktigt bra att detta kommer fram, det aer sa manga Svenskar som har huvudet uppkorda i arslet och naivt fortsaetter att rosta fel. Kommer vi att fa se fler artiklar som dessa av andra medier aen Fria tider?
Citera
2018-03-20, 16:17
  #2
Medlem
Europes avatar
I ett normalt land hade en liknande artikel varit helt naturligt, men visst, jag blir så klart lite överraskad när svensk ljugmedia, dessutom Bonnier, publicerar något liknande.
Citera
2018-03-20, 16:18
  #3
Medlem
Man kan bara hoppas. Vi har ju importerat det vi normalt kallar för handikappade (araber och andra diverse sandnegrer) i stora mängder vilket kommer förstöra vårt land om vi inte får ett regeringsbyte i September.
Citera
2018-03-20, 16:24
  #4
Medlem
pillenottens avatar
Funderar nästan på om sittande regering planerar en reträtt genom att beordra sina "språkrör" att börja prata klarspråk
Citera
2018-03-20, 16:28
  #5
Medlem
Zaedrewss avatar
En fattigpensionär sa exakt samma sak och blev dömd för Hets mot folkgrupp. Utan att ens nämna namn så antar att Expressen redan har besök av åklagare för att stänga ner dom för gott. Google kommer nog tvingas ta bort alla länkningar till artikeln.
Citera
2018-03-20, 16:43
  #6
Medlem
1 av 43 granskade våldtäktsmän var svensk. Att Expressen ens vågar tänka tanken att publicera något så rasistiskt, eller att ens beröra förövarnas etnicitet, är otroligt.
Citera
2018-03-20, 16:57
  #7
Medlem
gabrielle2s avatar
Expressen vill ragga "rasister"?
Igår rasism, idag fakta om det " rasisterna" påpekat ett bra tag.
Bilder också.

Val snart!
Högerpressen vill ha kunder.

Hoppas verkligen att svensken börjar lita på sig själv nu och skiter i mediers ständiga propaganda.
Så ska ni tycka....
Så ska ni tänka...tugget.
Citera
2018-03-20, 17:12
  #8
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Media har inget som helst heder. De inser att vinden har vänt och att sådana här artiklar nu 'är rumsrena och kan då generera massa klick och köp av tidningar. De skulle lika gärna publicera nazistisk proganda lika ivrigt som de publicerar multikultvurmande.
Citera
2018-03-20, 17:22
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Expressen vill ragga "rasister"?
Igår rasism, idag fakta om det " rasisterna" påpekat ett bra tag.
Bilder också.

Val snart!
Högerpressen vill ha kunder.

Hoppas verkligen att svensken börjar lita på sig själv nu och skiter i mediers ständiga propaganda.
Så ska ni tycka....
Så ska ni tänka...tugget.
Svenskar är definitivt uppdelade och dina förhoppningar om någon "resning" av svenskar är felaktig. Sverige och väst har begått och hjälpt andra att begå värsta folkbrott. Där väst bombat och invaderat har värsta packet stötts och värsta möjliga drabbat kristna, i Irak lät väst jihadister massvåldta syrianska kvinnor och bestialiskt folkmord. Så att komma nu och påstå att etniska svenskar och västerlänningar skulle vara oskyldiga är åt helvete fel och ni drabbas av det ni åsamkat många i världen.
Citera
2018-03-20, 17:33
  #10
Medlem
Hegamons avatar
Jag förstår inte vad som hänt. Har flera gånger läst i vanliga dagstidningar och lokaltidningar där journalisterna skriver negativt om andra etniciteter. OM brott som stölder, våldtäkt etc.

Jag tror det är väldigt farligt och destruktivt. Att media varit totalt tyst i årtionden, för att nu övergå till rena SD propaganda.

Jag tror inte det är medvetet, men så här skapas extrema spänningar mellan etniska svenskar och alla invandrare. Det här (denna artikeln) är extrem och jag är väldigt förvånad.
Citera
2018-03-20, 17:39
  #11
Avstängd
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag tror inte det är medvetet, men så här skapas extrema spänningar mellan etniska svenskar och alla invandrare. Det här (denna artikeln) är extrem och jag är väldigt förvånad.

Vad är det som är extremt? Att de ger information om att oj det var inte etniska svenskar som står för majoriteten av gruppvåldtäkter utan invandrare samt personer med invandrade föräldrar. Det har ju varje normal svensk fattat vid det här laget.

Konstigt att våldtäkter och gruppvåldtäkter har eskalerat i samma takt som invandringen. Humm vad kan det vara för orsakssammanband? Sedan så kanske man inte kan säga att det är invandrare som grupp som de skriver, nej men ta in såhär många snubbar med taskig kvinnosyn och de kommer inte precis att kunna skapa något drömliv så vad tror ni händer då?
Citera
2018-03-20, 17:46
  #12
Avstängd
Mad monks avatar
Det är en jävla procentandel invandrarna har på våldtäktsmarknaden. Samtliga borde utvisas med omedelbar verkan. Finns inga ursäkter.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback