Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-03-22, 19:06
  #49
Medlem
tokens avatar
Jag växte upp under samma förhållande. Första gången jag hade en mörk klasskompis var på högskolan när jag flyttade till annan ort. Jag klarade mig ändå!
2018-03-23, 12:03
  #50
Medlem
Om du vill visa henne lite mångkultur så kör in till Malmö och låt henne se dess effekter. Att byta till en skola med problem samt sämre undervisning är totalt vrickat och kommer endast ha negativa effekter.

Om du är seriös så är du bra hjärntvättad, så är dina barn antagligen det också, så det är nog kört för er del ändå.
2018-03-23, 14:31
  #51
Medlem
Det här är det sjukaste jag läst! Märks att ts är skyddad ifrån den riktiga kalla världen..
2018-03-23, 17:19
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -IamTheWalrus-
Jag är så avundsjuk på ditt liv och dina döttrar. Jag och döttrarna ska till huvudstaden för lite shopping nu till helgen. Jag har ett hemligt stopp i Husby som de ännu inte vet om. Jag tänkte släppa av dem på torget så de får gå omkring och känna hur härligt det är. Lyssna på sorlet, känna på de kulinariska dofterna, samtala med de spännande folket. Tror de kommer tycka det är härligt när de kan prata med vem som helst.
Talar dina döttrar många olika språk, eller räcker det med att de pratar med människor som inte förstår dem?
2018-03-24, 12:41
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -IamTheWalrus-
Jag har två döttrar, 12 respektive 14 år. Vi bor i ett kritvitt område i en medelstor stad
i södra Sverige.
Du skriver ingenstans vad ni själva har för etnicitet? Noterar jag.
2018-03-26, 09:19
  #54
Medlem
JumpingJacks avatar
Den här tråden har blivit en lång tramstråd och TS har fått få vettiga svar. Jag låser den tills vidare. Om någon har en bra motivering till varför den ska låsas upp får ni kontakta moderatorerna.

  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback