Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-18, 15:03
  #145
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Jacksson är tyvärr en förvirrad rättshaverist som gör mer skada än nytta.
Jan Helin är givetvis en desinformatör som borde fängslas, men det här förvirrade svamlandet gör att alla som angriper Helin & co sakligt kan klumpas ihop med tokerierna.
Citera
2018-04-20, 18:45
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Njao - jag är nog inte riktigt ingen.
Jag fick upp den här på första sidan på flashback, den har 20 000 visningar, så det är nog inte bara du och jag...
Sedan är det så att det spelar inte så stor roll hur många "följare" man har, utan vilka det är som läser. Läser rätt 20 000 pers så sprids det utanför flashback




Han är ju inte purung, bor inte i Sverige, han har sagt att he got his ass covered, eller nåt sånt.

Det här är ju en whistleblower av guds nåde.

Den här rättegången i det officiella Sverige har inte förts, jag har varken sett TV eller ens läst om det i några vanliga media, det är endast inom "stolle" världen inom Flashback som detta läses, och 20.000 läsare, knappast, antagligen runt 500 personer som följt denna tråd så att den fått 20.000 visningar.

Ingen utanför Flashback ute i den verkliga världen vet om att denna rättegång pågått, vanliga Svenssons bryr sig inte, de bryr sig mer om futtiga saker i tillvaron, Lets Dance tillexempel, eller kommande melodifestivalen.

Flashback idag räknas som ett ställe där rättshaverister samlas, eller foliehattar med judenoja, det är vad jag får höra när jag säger vad som finns att läsa här, vanligt folk samlas kring Facebook i stället.
Citera
2018-04-20, 19:10
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Den här rättegången i det officiella Sverige har inte förts, jag har varken sett TV eller ens läst om det i några vanliga media, det är endast inom "stolle" världen inom Flashback som detta läses, och 20.000 läsare, knappast, antagligen runt 500 personer som följt denna tråd så att den fått 20.000 visningar.

Ingen utanför Flashback ute i den verkliga världen vet om att denna rättegång pågått, vanliga Svenssons bryr sig inte, de bryr sig mer om futtiga saker i tillvaron, Lets Dance tillexempel, eller kommande melodifestivalen.

Flashback idag räknas som ett ställe där rättshaverister samlas, eller foliehattar med judenoja, det är vad jag får höra när jag säger vad som finns att läsa här, vanligt folk samlas kring Facebook i stället.
Dina antaganden är förmodligen korrekta, men har du samma ståndpunkt som din umgängeskrets eller har du något att tillägga? En egen ståndpunkt i frågan exempelvis. Vi på flashback är intresserade av dina åsikter (nåja, ibland iaf), inte så mycket av dina vänners diton.
__________________
Senast redigerad av P-o-beln 2018-04-20 kl. 19:15.
Citera
2018-04-24, 19:27
  #148
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Ingen utanför Flashback ute i den verkliga världen vet om att denna rättegång pågått, vanliga Svenssons bryr sig inte, de bryr sig mer om futtiga saker i tillvaron, Lets Dance tillexempel, eller kommande melodifestivalen.

Det säger ganska mycket om Svenskar i gemene man, De bryr sig mer om "värdegrunds-festivalen", Let's Dance, Paradise-Hotel, samt så är dum-bladet Sveriges mest sålda tidning.

Inte konstigt att Sverige / Svenskarna, gick på det där med de apatiska flyktingbarnen...
Och i BBC reportaget , där det sägs "-Why Sweden" säger något, som kanske kommer påverka Sveriges rykte.

Och Sverige var som sagt fega under andra världskriget, (Liksom 40-50 talister fick det bra med ekonomin etc) så det kanske ligger något i det.
Citera
2024-02-23, 15:15
  #149
Medlem
Nu när vi sett hur "bra" det blev med invandringen och hur rätt dr Thomas Jackson haft om den sanslöst skandalösa barnmisshandeln gällande de apatiska barnen och hela rättsrötan och skräpjournalisterna i samarbete med skräppolitiker som förstört riket med en sanslös invandring och kriminalitet som följd.

Man har förstört elförsörjningen och det kommer politikerna undan med

JK betalar ut skadestånd över halvmillionen och har kastat allt underlag när det ifrågasätts.

Vilken röta i samhället.

Thomas Jackson är en hedersman som har rätt i sak och som nedgjorts av samhällsrötans administratörer.

En kompetent och rättskaffens man med ryggrad. All heder åt honom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback