Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-19, 17:00
  #1
Medlem
Igelollons avatar
Har varit på sen juni förra året. 500mg testo e5d samt under 15 veckor deca 250mg e5d. Gick av decan i december.
Har börjat må psykisk dåligt och det enda jag kan länka det till är preppet. Har varit deppig från och till hela kuren men senaste veckorna så har jag suttit och gråtit och skit om att jag tex. måste gå till jobbet. Eller bara känt mig nere utan att fatta varför och då fått sjukt mycket ångest.
Måendet är inget jag tror kan bero på östronivåer även om tanken slagit mig. Utan är jäkligt deprimerad. Har varit deprimerad tidigare i livet men lärt mig att hantera det genom terapi och skit. Men nu kan jag inte det.
Så så här i efterhand så kanske jag inte skulle stoppat ner handen i godisburken så att säga.

Men men, så har nu bestämt mig för att inte köra någon pct då jag inte vill trycka in mer gift i kroppen och skiter i om jag tappar alla mina gains. Vill bara låta kroppen återhämta sig naturligt och är beredd att det kan ta tid. Kommer att kolla min nivåer någon gång i sommar och ser vad som händer. Och skulle det vara så att jag inte känner mig åtminstonde lite återhämtad om ett år så kommer jag att ta tester igen och eventuellt söka medicinsk hjälp. Men det får vi ta då om det blir aktuellt.

Har alltid kört en ordentlig pct efter tidigare kurer men inte tagit några tester så har tyvärr inga referensvärden.

Ålder 30.
Längd 1.80
Vikt 95 kg
Bf 15-17%
Stats: Böj 185, Mark 210, bänk 137.5

Satte sista sticket 13 mars. Så har inte hunnit hända så mycket här än. Kommer uppdatera ett par ggr i veckan fram tills mitten på sommaren när jag tar prover och antagligen längre. Men beroende på resultat då så kanske inte lika ofta.
__________________
Senast redigerad av Igelollon 2018-03-19 kl. 17:03.
Citera
2018-03-28, 14:01
  #2
Medlem
Igelollons avatar
Inte hunnit hända så mycket än. Inte haft någon träningslust alls, har varit så sista 2 månaderna på också fast då har jag tvingat mig till gymmet för att rättfärdiga för mig själv att jag varit på.
Har inte tränat på 10 dagar. Skall böja i morgon och har tänkt att bara köra 3-4 pass i veckan. Med focus på basövningar och en del hiit, för att kunna se utveckling i något då jag aldrig varit så mycket för cardio.

Morgonvikt idag: 92,5kg

De tillskott jag äter för tillfället för att hjälpa kroppen återhämta sig lite. ZMA, D-vitamin, och multivitamin samt omega 3.
Funderar på någon Tribulus Terrestris och Daa. Känns dock som att det kan vara att kasta pengar i sjön.

Skall uppdatera mina stats kommande dagarna, när jag pallrat mitt feta arsle till gymmet.
Citera
2018-03-28, 14:42
  #3
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igelollon
Inte hunnit hända så mycket än. Inte haft någon träningslust alls, har varit så sista 2 månaderna på också fast då har jag tvingat mig till gymmet för att rättfärdiga för mig själv att jag varit på.
Har inte tränat på 10 dagar. Skall böja i morgon och har tänkt att bara köra 3-4 pass i veckan. Med focus på basövningar och en del hiit, för att kunna se utveckling i något då jag aldrig varit så mycket för cardio.

Morgonvikt idag: 92,5kg

De tillskott jag äter för tillfället för att hjälpa kroppen återhämta sig lite. ZMA, D-vitamin, och multivitamin samt omega 3.
Funderar på någon Tribulus Terrestris och Daa. Känns dock som att det kan vara att kasta pengar i sjön.

Skall uppdatera mina stats kommande dagarna, när jag pallrat mitt feta arsle till gymmet.

Jag spenderade ca 10 år med korta kurer vilket funkade bra, pct körde jag kanske 2-3 gånger totalt. Man hade visserligen inte samma pct-kunskaper då, men iaf, det funkade utan. Det tips jag kan ge dig är att träna på precis som vanligt även om det tar emot. Det hjälper återhämtningen. Tribulus får man bara ont i huvudet av. Finns bara ett prepp som hjälpte mig, och det var mest själva sexlusten, bockhornsklöver (fenugeek).
Citera
2018-05-03, 11:19
  #4
Medlem
Något nytt att dela? Följer detta.

Det här klarar du, ingenting (dåligt välmående) varar för evigt!
Oavsett PCT eller ej så kommer man hamna mer eller mindre i en svacka där de känns tungt. PCT speedar igång processen så de går snabbare och blir enklare dock, men ingenting är 100% de får man vara införstådd med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback