Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-18, 21:29
  #1
Medlem
michail.bakunins avatar
Nu på kvällen gick jag igenom twitter och såg att vänstern kraftsamlar under #eneloge för att hylla Anders Lindberg. Vad fan är #eneloge? Är det socialdemokraternas trollarmé som ligger bakom? Ser ut som väl synkroniserade tweets som riktas till Anders Lindberg. Inläggen jag ser kom till idag en del från medlemmar ur #jagärhär och #vistårinteut.

https://mobile.twitter.com/hashtag/e...=hashtag_click
__________________
Senast redigerad av michail.bakunin 2018-03-18 kl. 21:34.
Citera
2018-03-18, 21:38
  #2
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michail.bakunin
Nu på kvällen gick jag igenom twitter och såg att vänstern kraftsamlar under #eneloge för att hylla Anders Lindberg. Vad fan är #eneloge? Är det socialdemokraternas trollarmé som ligger bakom? Ser ut som väl synkroniserade tweets som riktas till Anders Lindberg. Inläggen jag ser kom till idag en del från medlemmar ur #jagärhär och #vistårinteut.

https://mobile.twitter.com/hashtag/e...=hashtag_click

Möjligtvis #jagärsär som är i farten igen?

Mvh
Citera
2018-03-18, 22:50
  #3
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Möjligtvis #jagärsär som är i farten igen?

Mvh
Ja, många från #jagärhär och deras hangarounds som spammar flödet. Såg åtminstone fyra poster av #jagärhär:s @LeenaJohansson innan jag tröttnade på att scrolla mig igenom meningslösheterna.
Citera
2018-03-19, 05:13
  #4
Medlem
michail.bakunins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Möjligtvis #jagärsär som är i farten igen?

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Ja, många från #jagärhär och deras hangarounds som spammar flödet. Såg åtminstone fyra poster av #jagärhär:s @LeenaJohansson innan jag tröttnade på att scrolla mig igenom meningslösheterna.

Till sist tröttnade även jag från början var det roande. Patetisk hashtagg som inte fick spinn, circle jerk för att hylla sina egna. Bara vänstern och tonårsflickor suktar så mycket efter bekräftelse och ruggdunkar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback